۰۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۲
کد خبر: ۷۲۹۹۹۷

فعالیت بخش بین الملل دانشگاه رضوی و تعامل با سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی

فعالیت بخش بین الملل دانشگاه رضوی و تعامل با سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی
خراسان رضوی - دیدارهایی برای معرفی دانشگاه علوم اسلامی رضوی و همکاری های دوجانبه در زمینه های علمی و فرهنگی با سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در عرصه بین الملل برگزار شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان رضوی، در راستای ارتباط و فعالیت های بین المللی دانشگاه دو دیدار با مدیران اداره همکاری های علمی و دانشگاهی و اداره مبادلات فرهنگی و سازمان های بین المللی در محل سازمان  فرهنگ و ارتباطات اسلامی تهران برگزار شد.

حجت الاسلام اسدی موحد، کارشناس امور بین الملل دانشگاه رضوی در دیدار با دکتر خلج منفرد، مدیر کل اداره همکاری های علمی و دانشگاهی به منظور ارتباط علمی و بهره‌گيري از توانایي‌هاي فرهنگي، تحقيقاتي سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به معرفی اجمالی دانشگاه علوم اسلامی رضوی پرداخت.

در این دیدار ازظرفیت علمی بالای دانشگاه رضوی در زمینه حوزوی و دانشگاهی نظر به همکاری دو جانبه با سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در برگزاری سمینار ها و همایش های مشترک در تهران و مشهد گفت و گو صورت گرفت.

همجواری دانشگاه رضوی با مضجع شریف علی بن موسی الرضا(ع) می تواند جذابیت دو چندانی برای شرکت کنندگان ملی و بین المللی همایش ها و کارگاه های فرهنگی و علمی مشترک باشد که زمینه اشاعه فرهنگ ناب اهل البیت را فراهم می کند.

دیدار با مدیرکل اداره مبادلات فرهنگی و سازمان های بین المللی

حجت الاسلام اسدی موحد با مصطفوی، مدیر کل اداره مبادلات فرهنگی و سازمان های بین المللی به منظور ارتباط و بهره‌گيري از توانایي‌هاي فرهنگي، آموزشي و تحقيقاتي سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی دیدار و گفت و گو کرد.

تبیین ظرفیت های علمی و فرهنگی دانشگاه رضوی واعلام آمادگی برای همکاری مشترک در پروژه های علمی و فرهنگی در عرصه بین الملل زمینه های گفت و گوی کارشناس امور بین الملل دانشگاه رضوی بود که مورد استقبال مدیر مبادلات فرهنگی و سازمانهای بین المللی قرار گرفت.

مصطفوی با اشاره به سوابق نیک فارغ التحصیلان دانشگاه رضوی که در زمینه رایزنی فرهنگی با آنها ارتباط و همکاری داشته اند از نیاز اداره متبوع خود به چنین نیروهایی در زمینه حقوق بین الملل برای توافقنامه های بین المللی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی سخن گفت.

وی با تاکید بر نیاز سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به افراد با تقوا و متخصص، فارغ التحصیلان دانشگاه علوم اسلامی رضوی را مناسب این سازمان دانست و درخواست معرفی این سازمان به فارغ التحصیلان را مطرح کرد./933/

جواد رستمی
ارسال نظرات