۱۲ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۱:۲۹
کد خبر: ۷۴۲۴۴
مسؤول بسیج اساتید دانشگاه‌های ‌تهران:

نقش بی‌بدیل روحانیت ‌در عرصه‌های ‌اجتماعی‌ فراموش نمی‌شود

خبرگزاری رسا ـ مسؤول بسیج اساتید دانشگاه‌‌های تهران اظهار داشت: نقش بی‌بدیل روحانیت در عرصه‌های مختلف اجتماعی نباید از اذهان دور شود و این مسأله باید در جامعه ایران اسلامی تبیین شود.
کاظميني فر مسوول بسيج دانشگاه هاي تهران
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، فرهاد کاظمیان‌فر، مسؤول بسیج اساتید دانشگاه‌های تهران، روز گذشته در دیدار با آیت الله موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، با اشاره به حوادث پس از انتخابات اشاره گفت: دشمنان انقلاب به دنبال یک لحظه غفلت از سوی ما هستند تا بتوانند نقشه‌های شوم خود را عملی کنند، بنابر این در این شرایط حساس مردم باید با حضور گسترده در راهپیمایی یوم ‌الله 22 بهمن پاسخ قاطعی به دشمنان بدهند.

مسؤول بسیج اساتید دانشگاه‌ تهران تصریح کرد: مردم پس از روحانیت و امام راحل (ره) نقش اساسی در پیروزی انقلاب اسلامی ایران داشتند و در این میان نقش بی‌بدیل روحانیت در عرصه‌های مختلف اجتماعی نباید از اذهان دور شود و این مسأله باید در جامعه ایران اسلامی تبیین شود.

کاظمیان فر در ادامه خاطر‌نشان کرد: امروز در جهان، نام امام خمینی(ره) را به عنوان یک چهره تاریخی و تاریخ‌ساز می‌شناسند و این حرکت بزرگ ایشان یعنی پیروزی بر رژیم طاغوت هیچ وقت از خاطره مردم جهان پاک نمی‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به بازدید جمعی از رؤسای دانشگاه‌های تهران از مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس  افزود: خوزستان نقش بسزایی در تحکیم دلبستگی نسل سوم انقلاب با آرمان‌های شهدا، اسلام و امام راحل ایفا می‌کند.

کاظمیان فر در پایان با اشاره به سفر رؤسای دانشگاه های تهران به خوزستان گفت: در این سفر که از روز شنبه آغاز شده با ایجاد اتاق فکر، تلاش داریم خروجی آن را در دانشگاه‌ها، ارگان‌ها و در عرصه‌های مختلف علمی‌، اجتماعی، اقتصادی و سازندگی استفاده کنیم./945/پ202/س

ارسال نظرات