۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۳
کد خبر: ۷۵۷۵۵۰
سردار سلامی:

رسانه، میدان تاثیر عملیات وعده صادق را افزایش داد/ فوران و مستی دشمنان را خاموش کردیم

رسانه، میدان تاثیر عملیات وعده صادق را افزایش داد/ فوران و مستی دشمنان را خاموش کردیم
فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: عملیات وعده صادق، اقدام محدود ما به اهداف معین شده دشمنان برای تنبیه رژیم خشن و بی عقل صهیونیستی بود که چیزی جز زبان زور را نمی فهمید و ما قلب استکبار را نشانه رفته و فوران و مستی او را خاموش کردیم.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، سردار حسن سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دومین روز از رویداد ۳۶ ساعته اختتامیه جام رسانه امید که با حضور رسانه‌های داخلی و خارجی صبح امروز در سالن همایش‌های بین‌المللی دانشگاه انقلاب اسلامی برگزار شد، رسانه ها را سازنده افکار و آراء جامعه دانست که ادراکات انسان ها را از بیرون شکل داده و واقعیت ها و رویدادها را از درون نقطه ای به حجمی از تصور و انگاره ها تبدیل می کنند.

وی افزود: رسانه بینش سیاسی ایجاد کرده و پیش فرض های ذهنی افراد جوامع را شکل می دهند و ارزش ها و ضد ارزش ها را تعریف و تقویت می کنند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان این که امروز آرایش حق و باطل در بُعد رسانه ها پیوسته و شبانه روزی است عنوان داشت: ما ارزش رسانه ها را می دانیم؛ چراکه رسانه ها، افعال را به راهبرد تاکتیکی تبدیل می کنند که بهترین مصداق آن عملیات وعده صادق است.

وی افزود: عملیات وعده صادق، اقدام محدود ما به اهداف معین شده دشمنان برای تنبیه رژیم خشن و بی عقل صهیونیستی بود که چیزی جز زبان زور را نمی فهمید و ما قلب استکبار را در این عملیات نشانه رفته و فوران و مستی او را خاموش کردیم.

م/«رسانه» میدان تاثیر عملیات وعده صادق را افزایش داد / فوران و مستی دشمنان را خاموش کردیم

رسانه، میدان تاثیر عملیات وعده صادق را افزایش داد 

سردار سلامی افزود: در عملیات وعده صادق بسیاری از کشورها از رژیم صهیونیستی حمایت کردند و آرایش قدرتی در مقابل ما شکل گرفت؛ چیزی که ما نیز این مسئله را می دانستیم؛ اما اقدام ایران اسلامی از قلب متصل به وحی شکل گرفته و با حرکت استثنایی در تاریخ به اجرا درآمد.

وی افزود: رسانه میدان تاثیر عملیات وعده صادق را افزایش داد و این نمونه کوچکی از قدرت و توانایی رسانه است و تاثیر فراوانی در افکار عمومی در ساخت ذهنیت جدید ایجاد کرد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به پیشرفت های انقلاب اسلامی و لزوم انعکاس این پیشرفت ها به آحاد مردم جامعه اظهار داشت: رسانه ها می توانند در انعکاس پیشرفت های کشور موثر بوده و در مقابل هجمه های رسانه های دشمنان ایستادگی موثری داشته باشند.

وی با اشاره به موفقیت های ایران اسلامی در بعد از سرنگونی رژیم پهلوی خاطرنشان کرد: در گذشته ایران، همه چیز تئوریک بود و به هیچ یک از نیازهای ما پاسخی وجود نداشته و کشوری تحقیر شده و مستعمره کشورهای استعمارگر بودیم.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: ما در گذشته پسماندهای کشورهای دیگر را استفاده می کردیم و انقلاب اسلامی، ظهور منزلت و هویت جدیدی بود که امروز در فراز بلندی از تاریخ قرار داریم و امروز اراده خود را بر دشمنان تحمیل می کنیم.

م/«رسانه» میدان تاثیر عملیات وعده صادق را افزایش داد / فوران و مستی دشمنان را خاموش کردیم

از روایتگری پیشرفت های خود عقب مانده ایم

سردار سلامی خاطرنشان کرد: برای ما ساخت ایران، آرزو بود و جای کشور ما در میان اخبار موفقیت های کشورهای دنیا خالی بود؛ اما امروز در عرصه های مختلف در قله قرار گرفته ایم؛ ولی متأسفانه از روایتگری پیشرفت های خود عقب مانده ایم.

وی افزود: دشمنان درصدد هستند با تحرف واقیعت ها، چشم های ما را بر موفقیت ها و پیشرفت ها ببندیم؛ درحالی که ایران اسلامی از همه تهدیدات برای خود فرصت می سازد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان داشت: ما در غیر میدان تهدید رشد نمی کردیم و دشمنی دشمنان، بهترین فرصت را برای پیشرفت و قدرتمندی ایران اسلامی ایجاد کرد؛ هرچند سختی های تلخی داشتیم؛ اما همه مشکلات را پشت سرگذاشته و به موفقیت های خیره کننده دست پیدا کردیم.

سردار سلامی خاطرنشان کرد: اعتراف می کنم که آنچه رسانه ها انجام می دهند از اقدامات ما بیشتر است؛ اما وقتی رسانه ها به اقدامات ما اضافه می شوند، قدرت ما افزایش پیدا می کند.

سعید چراغی
ارسال نظرات