۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۲
کد خبر: ۷۶۲۷۳۶
نماینده ولی فقیه در کاشان تأکید کرد؛

ضرورت پاسخ محکم ایران اسلامی و جبهه مقاومت به رژیم صهیونیستی

ضرورت پاسخ محکم ایران اسلامی و جبهه مقاومت به رژیم صهیونیستی
اصفهان- حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: مطمئن باشید جمهوری اسلامی و اضلاع قدرتمند مقاومت به تبعیت از دستور رهبر معظم انقلاب خونخواه شهید اسماعیل هنیه هستند.

حجت الاسلام و المسلمین سید سعید حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، با تسلیت شهادت اسماعیل هنیه گفت: ترور شهید اسماعیل هنیه در تهران، نشانه قدرت رژیم صهیونیستی نیست بلکه نشانه درماندگی و استیصال این رژیم جنایتکاراست.

وی با اشاره به اینکه شهید هنیه نقش بسیار مهمی در تقویت جبهه مقاومت فلسطین داشت، افزود: امیدواریم خون شهید اسماعیل هنیه سبب رویش‌های جدید شود.

نماینده ولی فقیه در کاشان به تأثیر این قبیل شهادت‌ها در قوام و اقتدار جبهه مقاومت اشاره کرد و اظهار داشت: اثر خون شهید، وقتی در کنار تبیین اهداف شهید واقع شود، معجزه می‌کند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی همچنین به ضرورت پاسخ محکم جمهوری اسلامی ایران و دیگر اضلاع مقاومت به رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: مطمئن باشید جمهوری اسلامی و اضلاع قدرتمند مقاومت، به تبعیت از دستور رهبر معظم دام ظله خونخواه این شهید عزیز هستند.

نماینده مردم استان اصفهان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه مردم به نیرو‌های مسلح در این خصوص اعتماد و اطمینان دارند، افزود: شریک اصلی تمام جرائم رژیم صهیونیستی به قطع و یقین آمریکا است./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات