۰۹ دی ۱۳۸۹ - ۱۲:۵۳
کد خبر: ۹۴۴۳۰
استاندار مازندران:

دنیا زدگی و بی بصیرتی خواص فتنه 88 را رقم زد

خبرگزاری رسا ـ استاندار مازندران با بیان این که واقعه عاشورا به واسطه غفلت از امامت و فقدان بصیرت رخ داد، گفت: متأسفانه کسانی که بر سفره انقلاب اسلامی عزت یافتند به دلیل دنیا زدگی و فقدان بصیرت دچار غفلت شدند و فتنه سال ۸۸ را آفریدند.
استاندار مازندران
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، سید علی اکبر طاهایی، استاندار مازندران، عصر روز گذشته در گردهمایی هیأت های مذهبی بانوان و مبلغان مازندران در ساری، با بیان این که واقعه عاشورا به واسطه غفلت از امامت و فقدان بصیرت رخ داد، گفت: متأسفانه کسانی که بر سفره انقلاب اسلامی عزت یافتند به دلیل دنیا زدگی و فقدان بصیرت دچار غفلت شدند و فتنه سال ۸۸ را آفریدند.

استاندار مازندران افزود: امامت و رهبری امت مهم ترین موضوع رسالت پیامبر(ص) بود که با ابلاغ آن نبوت به اتمام و اکمال رسید.

طاهایی با بیان این که محور جامعه ما ولایت فقیه است، از نهم دی ماه به عنوان نقطه عطف پیروی از مقام معظم رهبری یاد کرد و ابراز داشت: در این روز عاشوراییان به صحنه آمدند و با تایید و حمایت مطلق از جایگاه ولی فقیه، کام دشمنان اسلام و ایادی آن ها را تلخ کردند.

وی با بیان این که خلق حماسه نهم دی، مبتنی بر اصل اطاعت از رهبری است، اظهار داشت: عنصر بصیرت به برکت ۹دی و حماسه عاشوراییان بوجود آمد و باید به صورت یک بیداری پایدار بماند.

طاهایی در ادامه سخنان خود به نقش رهبر معظم انقلاب اسلامی در خاموش کردن فتنه های سال گذشته در کشور اشاره کرد و افزود: روشنگری های رهبر معظم انقلاب اسلامی مهم ترین عامل دفع فتنه های پس از انتخابات بود.

نماینده عالی دولت در مازندران با بیان این که مقام معظم رهبری درعصر غیبت امام زمان (عج) نایب امام عصر است، ادامه داد: امروز تبعیت از مقام عظمای ولایت بر همگان واجب است.

وی با بیان این که تنها شعار ولایت مداری دادن کافی نیست، گفت: تبعیت از ولایت فقیه باید در عمل ثابت شوند که متأسفانه برخی خاوص در حوادث سال گذشته کشور نتوانستند آن را در عمل ثابت کنند.

طاهایی با بیان این که حماسه نهم دی بر عزت و افتخار ملت ایران در جهان افزود، ادامه داد: آن حماسه عظیم برای همیشه در تاریخ پرشکوه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ماندگار شد.

استاندار مازندران با اشاره به این که ملت ایران در طول سی سال گذشته همواره حمایت و پشتیبانی خود از نظام اسلامی و ولایت فقیه را نشان دادند، خاطرنشان کرد: حماسه نهم دی نیز گوشه ای از بصیرت و ولایت مداری ملت ایران اسلامی بود./950/پ202/الف
ارسال نظرات