۳۰ دی ۱۳۹۰ - ۱۶:۵۳
کد خبر: ۱۲۱۴۹۵
آیت الله موسوی جزایری:

کاندیداها اخلاقی اسلامی را در تبلیغات خود رعایت کنند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه اهواز، خواستار رعایت اخلاق اسلامی از سوی کاندیداهای مجلس در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شد.
آيت الله موسوي جزايري در خطبه هاي نماز جمعه شيبان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله موسوی جزایری، امام جمعه اهواز در خطبه های این هفته نماز جمعه کوت عبدالله اهواز به ترور 4 تن از دانشمندان هسته ای ایران اشاره و خاطرنشان کرد: تروریست ها عوامل اسراییل هستند؛ بنابراین از مسؤولان اطلاعاتی و امنیتی کشور می‌خواهیم با جدیت بیشتر نسبت به پیگیری این مسأله اهتمام داشته باشند.

وی با بیان این که تا کنون 500 تن از دانشمندان هسته ای عراق نیز ترور شده‌اند تصریح کرد: دشمن نمی تواند نظاره گر پیشرفت هسته ای و علمی کشورهای اسلامی باشند.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و با بیان این که مردم باید در انتخابات شرکت فعال و پرشوری داشته باشند، ابراز داشت: از نامزدهای انتخاباتی می‌خواهیم مراقب اخلاق اسلامی و عدم تخریب یکدیگر باشند. شورای نظارت هم جانب حق را در تأیید و یا رد صلاحیت نمایندگان رعایت و از شک و تردید نسبت به نامزدها پرهیز کند و باید مدارک صحیح و قانع کننده داشته باشد.

وی با توصیه به شورای نظارت مبنی بر عدم توجه به شایعات در خصوص برخی نامزدها، گفت: شایعات در میان مردم بسیار است و نباید به آنها توجه کرد؛ چرا اگر به شایعات گوش دهیم برای مقدس ترین انسان های ما نیز شایعات درست خواهند کرد.

رییس شورای حوزه علمیه خوزستان در بخش دیگری از سخنان خود با قدردانی از مردم اهواز به ویژه مردم کوت عبداله اهواز به سبب گرامیداشت با شکوه آیین عزاداری حضرت ابا عبداله الحسین(ع) در ماه های محرم و صفر اظهار داشت: این روزهای باقی مانده که مقارن با رحلت رسول اکرم(ص) و امام حسن و امام رضا(علیهم السلام) است باید ختامه مسک باشد و حق این بزرگواران را با برگزاری هرچه باشکوه تر آیین عزاداری ادا کنیم.

وی بابیان این که این عزاداری ها نعمت های خدادادی بزرگی است تأکید کرد: بدانید این نعمت ها از انرژی اتمی هم بزرگتر هستند.

امام جمعه اهواز در ادامه قدرت معنوی عزاداری امام حسین(ع) و ائمه اطهار را بالاتر از انرژی هسته ای دانست و افزود: آمریکا و اسراییل بمب اتمی دارند و ما امام حسین و امام زمان(علیهم السلام) را داریم؛ از این رو باید از ته دل به معصومین معتقد باشیم که در شرایط حساس ما را تنها نمی گذارند.

وی با اشاره به این که اگر از ته دل به ائمه اطهار(ع) اعتقاد داشته باشیم در مواقع حساس و خطر دست غیب آنها اوضاع آشفته و پریشان را به سود ما رقم خواهد زد، اذعان داشت: به یقین در غیر این صورت تا کنون نابود شده بودیم و نامی از ما در تاریخ نبود./9454/پ202/ص
ارسال نظرات