۲۹ دی ۱۳۹۱ - ۱۷:۰۹
کد خبر: ۱۵۳۵۱۹
امام جمعه بیرجند:

مطرح کنندگان انتخابات آزاد از ولایت فقیه کینه دارند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه بیرجند با بیان این که دشمنان سعی دارند با طرح انتخابات آزاد و ایجاد آشوب در ایران بر خاورمیانه مسلط شوند، گفت: کسانی که بحث انتخابات آزاد را مطرح و از آن حمایت می کنند، کینه عمیقی از ولایت فقیه و امام زمان(ع) دارند.
علي رضايي امام جمعه بيرجند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام علی رضایی، امام جمعه بیرجند، در خطبه های امروز نماز جمعه این شهر با بیان این که دشمنان به دنبال توطئه علیه مسلمانان و کشورهای اسلامی به خصوص ایران هستند، گفت: طرح بحث انتخابات آزاد در ایران خیانت به جهان اسلام و کمک به عملی شدن توطئه های سران استکبار جهانی در منطقه است.

 

وی با بیان این که دشمنان سعی دارند با طرح انتخابات آزاد و ایجاد آشوب در ایران بر خاورمیانه مسلط شوند، گفت: کسانی که مبحث انتخابات آزاد را مطرح و از آن حمایت می کنند، کینه عمیقی با ولایت فقیه و امام زمان(عج) دارند.

 

امام جمعه بیرجند با تأکید بر این که طرح بحث انتخابات آزاد نشان از نشناختن امام در برخی از افراد دارد، گفت: ایران در تاریخ پس از انقلاب همواره سالم ترین و پاک ترین انتخابات را در جهان برگزار کرده است و با توجه به این که در آستانه مهم ترین انتخابات کشور هستیم، مسؤولان و مردم باید سعی در حفظ امنیت و مشارکت حداکثری در انتخابات داشته باشند.

 

وی با اشاره به هفته وحدت گفت: وحدت دارای دو بعد داخلی و خارجی است و مهم ترین مصداق وحدت داخلی، حرکت در مسیر ولایت است، در بعد خارجی نیز اتحاد مسلمانان سد دشمن شکن استکبار بوده و جز با خواست تمامی مسلمانان ممکن نیست که قرآن، حج و قبله واحد، محوری ترین اساس برای وحدت جهانی مسلمانان است.

 

امام جمعه بیرجند با بیان این که وحدت، خط مقدم مقاومت است، گفت: آنچه تاکنون پایه های وحدت را در نوارغزه مستحکم کرده و سبب شده اسرائیل پس از سالیان دراز هنوز موفق به تسلط بر این نوار کوچک مرزی نشود، وحدت و حمایت از مقاومت است.

 

حجت الاسلام رضایی با بیان این که دشمنان با استفاده از تفاوت مذهبی میان شیعه و سنی به دنبال تفرقه افکنی و جنگ داخلی در منطقه هستند، گفت: تا زمانی که وحدت بر کشورهای اسلامی حاکم باشد، دشمنان نخواهند توانست به اهداف شیطانی خود دست پیدا کنند.

 

امام جمعه بیرجند با اشاره به نهم ربیع الاول و آغاز امامت امام زمان(ع) نیز گفت: ولایت مداری و اسلام محوری، مهم ترین ارکان یک جامعه منتظر هستند./932/پ201/س

ارسال نظرات