۲۵ فروردين ۱۳۹۲ - ۲۲:۵۲
کد خبر: ۱۶۱۷۵۳
آیت الله نجفی:

هیچ کس حق ندارد خود را برتر از دیگران بداند

خبرگزاری رسا ـ یکی از مراجع تقلید نجف اشرف بر لزوم حفظ وحدت تأکید کرد و اظهار داشت که همه عراقی‎ها برابرند و هیچ کس حق ندارد خود را برتر از دیگران بداند.
حضرت آيت الله شيخ بشير نجفي از مراجع تقليد نجف اشرف

 

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از الفرات نیوز، حضرت آیت الله شیخ بشیر نجفی از مراجع تقلید نجف اشرف در پیامی از عملکرد مسؤولان انتقاد کرد و خطاب به آنان اظهار داشت: مراجع تقلید بارها شما را نصیحت کردند. مسؤولان باید همه تلاش خود را برای پایان وضع نامطلوب معیشتی و اجتماعی شهروندان انجام دهند.

 

وی افزود: بی توجهی مسؤولان به ملت و عدم تحقق پروژه های خدماتی، امنیتی، بهداشتی و آموزشی در عراق روشن است و مسؤولان باید عملکرد خود را مورد بررسی قرار دهند.

 

حضرت آیت الله نجفی تصریح کرد: بنده از اینکه بودجه کشور بسیار هنگفت است، ولی ملت در فقر و محرومیت به سر می برد، اندوهناک هستم.

 

این مرجع تقلید بر لزوم حفظ وحدت عراق تأکید کرد و اظهار داشت: حفظ وحدت و خصوصیتهای مذهبی، دینی و نژادی عراق ضروری است و هیچ کس حق ندارد مذهبی را برتر از مذهب دیگر بداند؛ همه عراقی‎ها برابر هستند.

 

وی حقوقدانان را به گسترش عدالت اجتماعی در کشور فراخواند و ادامه داد: حقوقدانان باید بدون توجه به مذهب و قومیت به فکر تحقق عدالت اجتماعی باشند، عراق سرشار از خیر است و باید از این همه نعمت الهی به خوبی استفاده کرد./980/ب902/د

ارسال نظرات