۲۵ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۹:۳۰
کد خبر: ۱۸۴۴۰۱

مسابقه بزرگ حفظ و قرائت قرآن در فرانسه برگزار می‎شود

خبرگزاری رسا ـ مسابقه بزرگ حفظ و قرائت قرآن از سوی یک موسسه شناخته شده فعال در حوزه چاپ و نشر کتاب‎های اسلامی در فرانسه برگزار می‎شود.
قرآن کريم
 
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از سایت رسمی انتشارات الاطهریه، مسابقه بزرگ حفظ و قرائت قرآن کریم در سطوح مختلف از سوی انتشارات الاطهریه در فرانسه برگزار می شود.
 
این نخستین بار است که انتشارات الاطهریه که یک موسسه شناخته شده چاپ و نشر کتاب‎های اسلامی در فرانسه است اقدام به برگزاری مسابقات قرآنی می کند.  
 
مسابقه بزرگ حفظ و قرائت قرآن در سراسر کشور فرانسه برگزار می شود و علاقه مندان ساکن در شهر پاریس، پایتخت این کشور می توانند با مراجعه به مساجد معرفی شده و ساکنان شهرهای دیگر با استفاده از برنامه Paltalk در این مسابقات شرکت کنند.
 
انتشارات اسلامی الاطهریه هدف از برگزاری این مسابقات را ایجاد انگیزه در میان جامعه مسلمانان فرانسه برای یادگیری و حفظ قرآن و قرائت آن با رعایت تمامی اصول تجوید اعلام کرده است.
 
مسابقه بزرگ حفظ و قرائت قرآن فرانسه در بخش حفظ در 6 سطح حفظ کمتر از ده سوره، حفظ یک جزء، حفظ پنج حزب، حفظ پانزده حزب، حفظ نصف قرآن و حفظ تمام قرآن برگزار می شود.
 
علاقه مندان تا روز 31 اکتبر فرصت دارند برای ثبت نام به سایت اینترنتی www.athariya-coran.com مراجعه کنند.
 
مرحله نهایی این مسابقات در ماه نوامبر سال 2013 میلادی و در یکی از مساجد فرانسه که نام آن بعدا اعلام می شود، برگزار خواهد شد.
 
نفر اول مسابقات بزرگ حفظ و قرائت قرآن فرانسه برنده یک حج عمره شده و بیش از 4 هزار یورو جایزه نیز برای سایر برگزیدگان تعیین شده است./990/ب902/د
ارسال نظرات