۲۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۲
کد خبر: ۳۰۱۸۸۷
معاون آموزش مدارس علمیه لرستان خبر داد؛

برگزاری دوره آموزش روش تحقیق و مقاله نویسی در مدارس علمیه لرستان

خبرگزاری رسا ـ معاون آموزش و پژوهش حوزه های علمیه لرستان از برگزاری دوره آموزش روش تحقیق و مقاله نویسی در مدارس علمیه لرستان خبر داد.
دوره آموزش  مدارس علميه

حجت الاسلام سید محمدباقر موسوی، معاون آموزش و پژوهش حوزه های علمیه لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: در طول سال تحصیلی کارگاه های آموزشی گوناگونی در مدارس بیان می شود.


وی با بیان این که با هماهنگی مدیران و معاون آموزش مدارس علمیه این دوره ها از سوی مرکز مدیریت برگزار می شود، افزود: دوره های آموزشی با محوریت موضوعات گوناگون آموزشی پژوهشی برگزار می شود.


حجت ااسلام موسوی با بیان این که تاکنون دوره آموزشی روش تحقیق و مقاله نویسی در شش مدرسه علمیه استان لرستان برگزار شده است، عنوان داشت: تا پایان سال تحصیلی نیز براساس نیاز مدارس برگزار می شود.


وی در ادامه تصریح کرد: در این دوره آموزشی از 15 نفر از اساتید حوزه علمیه که مقالات و تحقیقات جامع و پرباری ارائه داده اند، تجلیل شده است.


معاون آموزش و پژوهش حوزه های علمیه لرستان با اشاره به حضور طلاب برخی مدارس در دوره ی آموزشی روش تحقیق و مقاله نویسی عنوان کرد: در این راستا نیز از 20 نفر از طلاب که مقالات و تحقیقات برگزیده ارائه دادند، تجلیل شده است.


وی با اشاره به برگزاری دوره های پژوهشی در برخی مدارس علمیه لرستان یادآور شد: دوره پژوهشی نقش ادبیات، معانی و بیان در فهم قرآن کریم در مدارس علمیه صادقیه و رضویه خرم آباد برگزار شده است. 


حجت الاسلام موسوی در ادامه هدف از برگزاری دوره های آموزشی و پژوهشی را ارتقای سطح علمی طلاب بیان کرد.


تجهیز کتابخانه های مدارس علمیه لرستان
معاون آموزش و پژوهش حوزه های علمیه لرستان از تجهیز کتابخانه های مدارس علمیه لرستان خبر داد و گفت: تاکنون دو مورد از کتابخانه های مدارس علمیه استان به صورت کامل تجهیز شده است.


وی با اشاره به تهیه کتاب های عمومی و تخصصی مورد نیاز مدارس علمیه لرستان ادامه داد: تعداد قابل توجهی از کتاب های مورد نیاز مدارس تهیه و اهدا شده است و بخشی از آن نیز در حال انجام است.


حجت الاسلام موسوی در ادامه با اشاره به برخی مسابقات علمی پژوهشی در مدارس علمیه استان اظهار داشت: هدف از برگزاری این مسابقات سنجش توانایی طلاب و ایجاد حس رقابت در انجام فعالیت های پژوهشی است./9459/202/ب2

ارسال نظرات