۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۰
کد خبر: ۳۱۹۴۰۵
به مناسبت ایام فاطمیه؛

60 مبلغ به سیستان و بلوچستان اعزام می‌شوند

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سیستان و بلوچستان ضمن تبریک حضور مردم در عید انتخابات هفتم اسفند با اشاره به ایام شهادت حضرت فاطمه‌(س) از اعزام 60 روحانی مبلغ به مناطق محروم استان خبر داد.
اعزام مبلغ

حجت‌الاسلام اسماعیل تدینی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، گفت: این روحانیان از محل اجرای نیت واقفان و به مدت 10روز از 15 تا 25 اسفند ماه به سیستان و بلوچستان عزیمت می‌کنند و به  تبلیغ دین و برپایی مجالس و پاسخگویی به شبهات می‌پردازند.


وی افزود: 35 روحانی در سیستان، 15 نفر زاهدان، 10 نفر در ایرانشهر و دلگان به امر تبلیغ و برپایی سوگواره یاس نبوی مشغول خواهند بود که در این سوگواره بقاع سید باقر و بی بی دوست زابل، بقعه سید مهدی ایرانشهر نیز از پایگاه های اصلی برگزای این طرح در استان سیستان و بلوچستان هستند.


حجت‌الاسلام تدینی یادآور شد: مبلغان در مدت تبلیغ خود به آشنایی جامعه با فرهنگ فاطمی، جایگاه حضرت فاطمه در دفاع از حریم ولایت با محوریت خطبه حضرت زهرا(س) و همچنین سبک زندگی فاطمی می‌پردازند.


مدیرکل اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان بیان کرد: ایام فاطمیه بهترین فرصت برای آشنایی با سیره و شخصیت این بانوی بزرگوار جهان اسلام است و امیدواریم نهایت بهره را این ایام ببریم./831/303/ب1

ارسال نظرات