۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۷
کد خبر: ۴۳۱۳۷۶
مسؤول کانون های مساجد استان مرکزی:

ماه رمضان فرصت محاسبه نفس و تمرین عبودیت و بندگی است

مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی با بیان اینکه ماه رمضان بهترین فرصت محاسبه نفس و تمرین عبودیت و بندگی است، گفت: به فرموده پیامبر اسلام(ص)، رمضان تنها ماهی است که ابتدای آن رحمت، وسط آن برکت و پایان آن مغفرت است.
حجت الاسلام مصطفی ذوالفقاری مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی

حجت الاسلام مصطفی ذوالفقاری مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی در گفت و گو خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، بیان کرد: مساجد استان مرکزی در ماه مبارک رمضان حال و هوای خاصی دارند.

 

مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی با بیان اینکه ماه رمضان بهترین فرصت محاسبه نفس و تمرین عبودیت و بندگی است، گفت: به فرموده پیامبر اسلام(ص)، رمضان تنها ماهی است که ابتدای آن رحمت، وسط آن برکت و پایان آن مغفرت است.

 

آیین غبارروبی از مساجد سنتی حسنه

مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی با بیان اینکه ماه مبارک رمضان همه روزه داران و نمازگزاران به مساجد توجه خاصی دارند، خاطر نشان کرد: در این ماه عزیز نمازهای جماعت در مساجد با عشق، شکوه و معنویات برپا می شود.

 

حجت الاسلام ذوالفقاری با بیان اینکه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی در آیین غبارروبی از مساجد هر ساله با افتخار نقش آفرینی می کنند، گفت: آیین غبارروبی از مساجد را سنت حسنه ای می داند که هر ساله در آستانه آغاز ماه مبارک رمضان با هدف ارتقای وضعیت بهداشتی مساجد انجام می شود.

 

مساجد بهترین مکان برای انس با قرآن کریم

مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی با تاکید بر اینکه در  ماه مبارک رمضان همگان باید از این فرصت ارزشمند که خداوند متعال به ما داده استفاده کنیم تا بیشتر بهره را ببریم.

 

حجت الاسلام ذوالفقاری با بیان اینکه ماه رمضان ماه نزول قرآن است، خاطرنشان کرد: مساجد بهترین مکان برای انس با قرآن کریم هستند و در این راستا کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی برنامه‌های قرآنی گوناگونی را برای اقشار مختلف جامعه بخصوص جوانان و نوجوانان برنامه ریزی کرده است.

 

ماه مبارک رمضان فرصتی مناسب برای اشاعه فرهنگ دینی

مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی با بیان اینکه روزه یکی از آیات قرآن است، اظهار داشت: روزه یکی از حدود شش هزار آیه قرآن است و همچنین جلوه و جلای ماه رمضان به این است که قرآن درماه رمضان نازل شده است.

 

مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی در ادامه با بیان اینکه ماه مبارک رمضان فرصتی مناسب برای اشاعه فرهنگ دینی است، خاطرنشان کرد: در این راستا مساجد باید برای جذب حداکثری مردم آماده و مهیا باشند و به خدمت به روزه داران خدمت رسانی کنند./842/202/ب3

ارسال نظرات