۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۳
کد خبر: ۴۶۸۱۲۹
عضو ارشد حزب الله:

مدارک قاطعی درباره حمایت آمریکا و عربستان از داعش در اختیار داریم

رییس شورای سیاسی حزب الله لبنان تأکید کرد که مدارک مستند و قاطعی درباره حمایت آمریکا، غرب و عربستان از گروه تروریستی داعش وجود دارد.
حجت الاسلام سید هاشم صفی الدین رییس شورای اجرایی حزب الله

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید هاشم صفی الدین رییس شورای سیاسی حزب الله لبنان در مراسم میلاد حضرت محمد مصطفی(ص) که در مرکز امام خمینی(ره) منطقه برج قلاویه برگزار شد، با اشاره به تلاش حزب الله برای تشکیل دولت جدید گفت: هرگونه تاخیر در تشکیل دولت به ضرر همه لبنانی هاست و هر که در این راه سنگ اندازی کند مسؤولیت به ضرر افتادن مصالح ملت را برعهده دارد.

وی از تشکیل دولت در روزهای آینده خبر داد و افزود: مشکلات و موانع تشکیل دولت برطرف شده و در روزهای آینده شاهد پایان این مشکل خواهیم بود.

این روحانی لبنانی تصریح کرد: رخدادهای لبنان نشان داد مقاومتی که در تیررس قرار گرفته و با جنگ های متوالی جهت نابودی روبرو بود به قدرتی رسیده است که دیگر برای فعالیت، نیازی به تأیید برخی افراد وجریان ها ندارد.

حجت الاسلام صفی الدین ادامه داد: قدرت مقاومت روز به روز در لبنان تا سوریه و سراسر منطقه بیشتر می شود و بازگشتی در این راه نیست. قدرت مقاومت، ساعت به ساعت افزایش می یابد و هم اکنون در اوج قدرت قرار دارد.

عضو ارشد حزب الله با اشاره به اینکه قدرت مقاومت در زمینه نظامی، تاکتیکی و تجربه و همچنین سلاح استراتژیک در سطح بالایی قرار دارد، خاطرنشان ساخت: روزهای سراسر پیروزی و دستاورد در انتظار مقاومت است که به ذهن های همراه و دل های پذیرا و جامعه ای نیاز دارد تا از این پیروزی و پیشرفت بتواند به خوبی استفاده کند.

وی تأکید کرد: مدارک مستند و قاطعی درباره حمایت آمریکا و غرب و عربستان از داعش جهت ادامه بحران در عراق و سوریه و منطقه و همچنین مخالفان سیاست های آمریکا و غرب در اختیار داریم.

رییس شورای سیاسی حزب الله از شکست بزرگ عربستان در یمن یاد کرد و گفت: هیچکدام از اهداف عربستان در یمن به ویژه نابودی انصارالله و ارتش یمن محقق نشده است چرا که ارتش و انصارالله از قدرتی برخوردار هستند که می توانند عربستان را به شدت تهدید کنند.

وی افزود: عربستان با موشک های پیشرفته تهدید می شود و چیزی نمانده است که شاهد اعلام رسمی شکست عربستان در یمن باشیم./980/ب902/د

محمدرضا جایروند
ارسال نظرات