۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۶
کد خبر: ۵۵۳۲۸۶
فعال مسلمان آمریکایی:

اقدامات اسلام‌ستیزانه ترامپ به اتحاد علیه وی کمک می‌کند

فعال مسلمان فلسطینی ـ آمریکایی در مقاله‌ای که در نشریه تایم به چاپ رسید از افزایش حمایت‌های مردمی و سازمانی از مسلمانان در آمریکا به دنبال اقدامات اسلام‌ستیزانه ترامپ خبر داد.
اسلام ستیز انگلیس

به گزارش خبرگزاری رسا، لیندا صرصور، فعال مسلمان فلسطینی ـ آمریکایی در مقاله‌ای که در نشریه تایم به چاپ رسید از افزایش حمایت‌های مردمی و سازمانی از مسلمانان در آمریکا به دنبال اقدامات اسلام‌ستیزانه ترامپ خبر داد.

در این مقاله صرصور نوشته است: در یک سال گذشته شرایط در آمریکا تغییر کرده است.

وی می‌افزاید: بعد از حملات تروریستی 11 سپتامبر به صور فزاینده‌ای شاهد افزایش پرونده‌سازی‌های نژادی و دینی علیه مسلمانان بودیم. جاسوسی‌های غیرقانونی، اخراج از کشور، ثبت اطلاعات مسلمانان، ممنوعیت پرواز و افزایش حملات ناشی از نفرت شدت گرفته بود.

صرصور گفت: آمدن ترامپ و ادبیات اسلام‌ستیزانه و نژادپرستانه و همچنین اقدامات وی علیه مسلمانان از جمله منع مهاجرت اتباع برخی کشورهای اسلامی، سبب اتحاد مردم علیه وی و حمایت بیشتر از مسلمانان شده است.

وی که یکی از سازماندهندگان راهپیمایی اخیر زنان آمریکا علیه ترامپ بود، می‌گوید: حضور آشکار من در این راهپیمایی اعتراضی و همراهی مردم، برای مسلمانان آمریکا یک تجربه تأثیرگذار و دلگرم‌کننده بود از حمایت مردمی بود.

راهپیمایی زنان آمریکا، تظاهراتی سیاسی بود که در تاریخ ۲۱ ژانویه ۲۰۱۷ درواشینگتن دی.سی و شهرهای دیگر آمریکا به منظور حمایت از حقوق زنان، اصلاح قوانین مهاجرت و توجه به نابرابری‌های نژادی صورت گرفت./۹۹۴/ب۱۰۲/ف

منبع: ایکنا

ارسال نظرات