۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۲
کد خبر: ۶۴۲۴۹۴

چاپ هفتم «دکتر بگو چرا» به بازار کتاب آمد

چاپ هفتم «دکتر بگو چرا» به بازار کتاب آمد
کتاب «دکتر بگو چرا» نوشته ناصر صافی با هدف سلامتی به همراه موفقیت تحصیلی دانش‌آموزان در انتشارات مدرسه باز نشر شد.
به گزارش خبرگزاری رسا، کتاب «دکتر بگو چرا» نوشته دکتر ناصر صافی با هدف سلامتی به همراه موفقیت تحصیلی دانش‌آموزان در انتشارات مدرسه باز نشر شد.

دوره نوجوانی، دوره‌ای پرتلاطم، پویا و پرتلاش است. نوجوانان در اثر رشد جسمی وتغییرات ظاهری، حساسیت زیادی نسبت به خویش پیدا می‌کنند. البته نوجوانانی که در این دوره خود را طبیعی و بالنده تلقّی می‌کنند، در آینده نیز از عزّت نفس و شادمانی بیشتری برخوردار خواهند بود. اما آنچه که می‌تواند نوجوانان را به شادمانی و تحصیل موفق برساند سلامتی آنها است. با سلامت روانی و جسمانی است که می‌توانند فعالیت‌های اجتماعی خود را به خوبی انجام دهند.

اولین عامل داشتن سلامت برای نوجوانان پاسخ به سوال‌هایی است که برایشان به وجود می‌آید. از جمله می توان به: برای از بین بردن جوش‌های پوست صورتم چه کنم؟ علت بوی بد دهان چیست؟ شامپوی مناسب کدام است؟ قد و وزنم چه قدر باید باشد؟ و... اشاره کرد.

در کتاب «دکتر بگو چرا» سعی شده است به تمام این پرسش‌‌ها، پاسخ‌های مفید و کاربردی و در عین حال علمی و قابل فهم برای دانش آموزان دوره متوسطه اول و دوم داده شود. این کتاب شامل ۱۶۰ سوال هست که در یازده زمینه مختلف دسته بندی شده است. 

بهداشت، اختلالات تنفسی، پوست و بیماریهای آن، بیماری‌های قلبی، خونی، غدد و اعصاب، اختلالات دستگاه گوارش، داروشناسی، ورزش ، خواب و مطالعه و … از موارد متنوع مطرح شده در این کتاب است.
چاپ هفتم «دکتر بگو چرا» با ۱۳۶ صفحه در دسترس مخاطبان قرار دارد./998/

میثم صدیقیان
ارسال نظرات