۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۸
کد خبر: ۶۵۷۸۷۲
امام جمعه دیباج:

دیار عالم پرور دیباج توانمندی‌های انسانی و طبیعی فراوانی برای توسعه دارد

دیار عالم پرور دیباج توانمندی‌های انسانی و طبیعی فراوانی برای توسعه دارد
امام جمعه دیباج با بیان اینکه اعضای ستاد‌های نماز جمعه سرمایه‌های معنوی هستند، گفت: دیارعالم پرور دیباج توانمندی‌های انسانی و طبیعی فراوانی برای توسعه دارد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در دامغان، حجت الاسلام حسین قریب بلوک در نشست هم اندیشی که روزگذشته با حضور ائمه جمعه شهر‌های دامغان، دیباج، کلاته رودبار، فرماندار و جمعی از مسؤولان و مدیران شهرستانی به میزبانی دفتر امام جمعه دامغان برگزار شد، اظهار داشت: با نگاهی حتی گذرا می‌توانیم خدمات بسیاری که نظام جمهوری اسلامی به منطقه دیباج و جای جای کشور داشته است را در رفاه مردم، رشد زیرساخت ها، آموزش و ... مشاهده کنیم.

امام جمعه شهر دیباج با بیان اینکه بی تردید هر اتفاق خوشایندی در دیباج، پیشرفت و توسعه کل شهرستان دامغان محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: بارگاه مطهر امامزاده محمد دیباج، جغرافیای ویژه و جذاب، جاذبه‌های طبیعی فراوان و آب و هوای منحصر بفرد در فصل گرم سال از ویژگی‌های طبیعی شهر دیباج و ظرفیت‌های مناسب برای توسعه این خطه است.

وی با اشاره به وجود استعداد‌های فرهنگی و صنعتی فراوان در دیار شهیدپرور دیباج، افزود: قریب به ۵۰ نفر از علمای برجسته و روحانیان دیباجی در اقصی نقاط کشور و بیش از ۵۰ نفر از اساتید و طلاب خواهر شهر دیباج در سطح شهرستان نقش آفرینی می‌کنند و نیرو‌های علمی فراوانی پرورش یافته دیارعالم پرور دیباج هستند.

حجت الاسلام قریب بلوک با قدردانی از سال‌ها تلاش و مجاهدت حجت الاسلام سیدجلیل محقق قدمی در سنگر امامت جمعه شهر دیباج و فعالیت‌های ارزشمند اعضای خدوم ستاد قبلی نماز جمعه این شهر، آن‌ها را سرمایه‌های معنوی دیباج و نمازجمعه خواند و گفت: نظم تشکیلاتی و تقویت استفاده از نیرو‌های جدید و جوان در دفتر امام جمعه و ستاد جدید نماز جمعه دیباج از برنامه‌های مدنظر است./۹۷۷/ت303/ب1
جواد رمضانیان
ارسال نظرات