۲۸ مهر ۱۳۸۸ - ۲۱:۳۹
کد خبر: ۶۶۰۱۵
تا سی ام مهرماه؛

مهلت نام نویسی در دوره های آموزش عالی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی تمدید شد

خبرگزاری رسا ـ مهلت نام نویسی از داوطلبان ورود به چهارمین دوره جنبش علمی حوزه از سوی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی تا سی ام مهرماه تمدید شد.
جنبش علمي حوزه
 
عباس سرشته، رییس اداره آموزش دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد گفت: مهلت نام نویسی از داوطلبان ورود به دوره های آموزش عالی این دفتر با عنوان «جنبش علمی حوزه»، که از 14 تا 28 مهرماه اعلام شده بود، تا سی ام مهرماه تمدید شد.

وی افزود: علاقمندان می توانند از طریق پایگاه اینترنتی www.edu-portal.ir در این دوره ها نام نویسی کنند.

سرشته با اشاره به اینکه ظرفیت پذیرش سال تحصیلی جدید مجموعا 250نفر خواهد بود، اظهار داشت: همچنین دانش‌پژوهان مقطع خارج، ممتازان تحصیلی پایه‌های هفت نا ده حوزه، دانش‌آموختگان دوره‌های عالی دفتر تبلیغات، دانش‌آموختگان دوره‌های سطح سة مرکز مدیریت حوزه، و دانش‌آموختگان کارشناسی ارشد، پس از قبولی در آزمون ورودی، از مصاحبه معاف هستند.

رییس اداره آموزش دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، زمان برگزاری آزمون ورودی جنبش علمی حوزه را 13 آذرماه اعلام کرد و گفت: حداقل تحصیلات داوطلبان جهت شرکت در آزمون ورودی جنبش علمی حوزه، اشتغال به تحصیل سال آخر سطح دو حوزه برای خواهران و اتمام پایه هفت و اشتغال به پایه هشت برای برادران است.

گفتنی است، رشته های دوره آموزش عالی جنبش علمی حوزه که به مدت پنج ترم ارائه می شود، شامل علوم و معارف حدیث، فقه مقارن، علوم و معارف قرآن، کلام اسلامی، علوم و معارف حدیث، فلسفه اسلامی، تبلیغ و تربیت اسلامی( خطابه و مناظره، مربی گری، فرهنگ و رسانه)، زبان و ارتباطات اسلامی (عربی و انگلیسی)، مدیریت و برنامه ریزی فرهنگی و تاریخ اسلام می باشد و دوره های عمومی (به مدت دو ترم) نیز شامل رشته های عربی معاصر، زبان انگلیسی و هنر و ادبیات دینی (داستان، سینما و رسانه های تصویری) است./پ202
ارسال نظرات