۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۸
کد خبر: ۶۷۳۵۹۴

راه اندازی ویژه نامه «همگام با انقلاب» در خبرگزاری رسا

راه اندازی ویژه نامه «همگام با انقلاب» در خبرگزاری رسا
ویژه نامه «همگام با انقلاب» همزمان با آغاز ایام الله دهه فجر و برای تبیین ابعاد مختلف دستاورد‌های ۴۲ ساله انقلاب در عرصه‌های مختلف از سوی خبرگزاری رسا منتشر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، خبرگزاری رسا همزمان با آغاز ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی ویژه نامه «همگام با انقلاب» را برای تبیین ابعاد مختلف دستاوردهای 42 ساله انقلاب اسلامی در عرصه های سیاسی، اقتصادی، حوزوی، فرهنگی، اجتماعی و بین المللی منتشر کرد.

راه اندازی ویژه نامه «همگام با انقلاب» در خبرگزاری رسالحظه تاریخی ورود امام به ایران

لحظاتی از لحظه تاریخی ورود حضرت امام خمینی (ره) به ایران در ١٢ بهمن ١٣۵٧.

 

 

راه اندازی ویژه نامه «همگام با انقلاب» در خبرگزاری رسافیلم حضور رهبر انقلاب در مرقد امام خمینی و گلزار شهدا

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی همزمان با آغاز ایام‌ الله دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب در مرقد امام خمینی (ره) و گلزار شهدا حضور یافتند.

 

راه اندازی ویژه نامه «همگام با انقلاب» در خبرگزاری رساراهپیمایی ۲۲ بهمن به صورت ماشینی و موتوری در سراسر کشور برگزار شد

راهپیمایی سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی ایران به صورت موتوری و ماشینی و با حضور و استقبال بی نظیر مردم شریف و ولایتمدار ایران در سراسر کشور برگزار شد.

 

راه اندازی ویژه نامه «همگام با انقلاب» در خبرگزاری رساراهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن به صورت ماشینی و موتوری در قم برگزار شد

راهپیمایی ۲۲ بهمن به صورت ماشینی و موتوری و با حضور و استقبال تماشایی مردم شریف و ولایتمدار قم برگزار شد.

 

راه اندازی ویژه نامه «همگام با انقلاب» در خبرگزاری رساگزارش میدانی | ایستاده پای انقلاب در سخت ترین شرایط

با وجود شرایط سخت اقتصادی و معیشتی، مردم ایران در چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی جانانه به میدان آمدند و نشان دادند در هر شرایطی پای انقلاب و ارزش های آن ایستاده اند.

 

راه اندازی ویژه نامه «همگام با انقلاب» در خبرگزاری رسانگاهی به سخنرانی‌های مهم در مراسم‌های گرامیداشت یوم الله ۲۲ بهمن

شخصیت‌های برجسته حوزوی در مراسمات گرامیداشت ۲۲ بهمن در میان مردم شهرستان‌های مختلف حضور یافته و بر لزوم مقاومت در برابر آمریکا و صیانت از انقلاب اسلامی تأکید کردند.

 

راه اندازی ویژه نامه «همگام با انقلاب» در خبرگزاری رساضرورت برطرف شدن موانع تحقق فرهنگ انقلابی اسلامی

امروز نیاز به تحقق فرهنگ اصیل اسلامی انقلابی بیش از گذشته احساس می شود و این مساله مهم باید از مسؤولان اجرایی و علمی کشور مطالبه شود.

 

راه اندازی ویژه نامه «همگام با انقلاب» در خبرگزاری رساگزارش تصویری | راهپیمایی خودرویی یوم الله ۲۲ بهمن در قم

راهپیمایی پرشور مردم قم در یوم الله ۲۲ بهمن سال ۱۳۹۹ بخاطر جلوگیری از شیوع مجدد ویروس کرونا بصورت خودرویی و موتوری از حرم حضرت معصومه (سلام الله علیها) به سمت مسجد مقدس جمکران برگزار شد.

 

راه اندازی ویژه نامه «همگام با انقلاب» در خبرگزاری رساگزارشی از حماسه آفرینی مردم قم در ۲۲ بهمن ۹۹

مردم پرشور و انقلابی ایران اسلامی در یوم الله ۲۲ بهمن با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و به صورت خودرویی و موتوری باز هم حماسه آفریدند.

 

راه اندازی ویژه نامه «همگام با انقلاب» در خبرگزاری رسا۲۲ بهمن جلوه‌ای از اتحاد ملت ایران در مقابله با سیاست‌های استکبار است

لرستان - حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی ۲۲ بهمن را جلوه‌ای از اتحاد ملت ایران در مقابله با سیاست‌های استکبار عنوان کرد و گفت: حضور مردم خنثی کننده توطئه‌های دشمن است.

 

راه اندازی ویژه نامه «همگام با انقلاب» در خبرگزاری رساقبله دولتمردان از آمریکا به سوی ولایت و ارزش های انقلاب تغییر کند

نماینده مجلس با بیان اینکه باید قبله دولتمردان از آمریکا به سوی ولایت و ارزش های انقلاب و روحیه جهادی تغییر کند، گفت: ناکارآمدی ها محصول انقلاب نیست.

 

راه اندازی ویژه نامه «همگام با انقلاب» در خبرگزاری رساجهان در حال مشاهده افول مفتضحانه آمریکا است

آمریکا، رژیم صهیونیستی و اذناب آنها از انتقام سخت دلبستگان جبهه مقاومت سخت به      هراس افتاده‌اند.

 

راه اندازی ویژه نامه «همگام با انقلاب» در خبرگزاری رساتداوم زنجیره پیروزی های ملت ایران در گرو اجرای سیاست های رهبری است

مازندران - حجت الاسلام حسنی به پیروزی های ملت ایران در چهار دهه اخیر اشاره کرد و گفت: تداوم زنجیره پیروزی های ملت ایران در گرو اجرای سیاست های آسمانی مقام معظم رهبری است.

راه اندازی ویژه نامه «همگام با انقلاب» در خبرگزاری رسایوم الله ۲۲ بهمن، یادآور تجلی نور خدا بر قلب ملت بزرگ ایران بود

لرستان - رحیم صفوی یوم الله ۲۲ بهمن را نقطه سرنوشت ساز پیروزی حق بر باطل عنوان کرد و گفت: این روز یادآور تجلی نور خدا بر قلب ملت بزرگ ایران بود.

 

راه اندازی ویژه نامه «همگام با انقلاب» در خبرگزاری رساشگفتانه انقلابی مردم دامغان در راهپیمایی خودرویی/ حماسه دیگری در ۲۲ بهمن

مردم دامغان درحالی که کرونا آن‌ها را از آفریدن حماسه‌ای دیگر در ۲۲ بهمن محروم کرده بود، باحضور زایدالوصف خود در راهپیمایی خودرویی و موتوری، شگفتانه‌ای انقلابی خلق کردند.

 

راه اندازی ویژه نامه «همگام با انقلاب» در خبرگزاری رساآمریکا بزرگترین دشمن محرومان و مستضعفان جهان است

اصفهان ـ حجت الاسلام تقوی گفت: آمریکا بزرگترین دشمن محرومان جهان است و از آنجا که مبنای انقلاب ما استکبار ستیزی بوده بزرگترین دشمن انقلاب اسلامی آمریکا است.

 

راه اندازی ویژه نامه «همگام با انقلاب» در خبرگزاری رسا۲۲ بهمن دستاورد رهبری و مردم است

آیت الله سلیمانی ۲۲ بهمن را دستاورد رهبری و مردم دانست و با اشاره به اینکه هر دو عنصر بر محوریت دین است، گفت: آیت الله خمینی (ره) قانون و قرآن و دین را ملاک کار قرار داد.

راه اندازی ویژه نامه «همگام با انقلاب» در خبرگزاری رساراهپیمایی خودرویی و موتوری یوم الله ۲۲ بهمن در مشهد برگزار شد

خراسان رضوی - مردم انقلابی مشهد با برگزاری راهپیمایی خودرویی و موتوری در خیابان های شهر با آرمان های انقلاب تجدید پیمان کردند.

 

راه اندازی ویژه نامه «همگام با انقلاب» در خبرگزاری رساپیام نماینده ولی فقیه در مازندران به مناسبت فرا رسیدن ۲۲ بهمن

مازندران - نماینده، ولی فقیه در استان و احمد حسین زادگان، استاندار مازندران با صدور پیام مشترکی فرا رسیدن ۲۲ بهمن، سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفتند.

 

راه اندازی ویژه نامه «همگام با انقلاب» در خبرگزاری رساوحدت کلمه؛ رمز خلق ۲۲ بهمن/ نگاه قبیله ای به مصلحت کشور نیست

خراسان رضوی - حجت الاسلام والمسلمین مروی گفت: نگاه قبیله ای به مصلحت کشور نیست، نگاه باید ملی و بین المللی باشد پس در مقام داوری و نقد مرز عدالت و انصاف را رعایت کنیم.

راه اندازی ویژه نامه «همگام با انقلاب» در خبرگزاری رسابیش از هر زمانی نیازمند تقویت مبانی ایمانی و بصیرت انقلابی هستیم

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در بیانیه ای به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب، بر لزوم حراست و پاسداری از آرمان های والای انقلاب و حضرت امام تاکید کرد.

 

راه اندازی ویژه نامه «همگام با انقلاب» در خبرگزاری رساکلیپ | با مشت محکم به پیش بروید

امام خمینی (ره): عرض می‌کنم که سستی در این نهضت نکنید. شما بین راه هستید و این راه را با قدرت، با تصمیم، با ارادت، با مشت محکم به پیش ببرید این نهضت را و مادامی که مشت شما گره کرده است آسیبی به شما نخواهد رسید.

 

راه اندازی ویژه نامه «همگام با انقلاب» در خبرگزاری رسانحوه ارتباط رهبر انقلاب با دیگران در زندان ساواک

خاطره گویی رهبر معظم انقلاب اسلامی از ارتباط بین سلول‌های مجاور از طریق مورس در زندان ساواک.

 

راه اندازی ویژه نامه «همگام با انقلاب» در خبرگزاری رساگزارش میدانی | گفتگویی با مو سپیدان امروز همان جوانان انقلابی دیروز

انقلاب اسلامی ایران با رشادت‌های فراوان جوانان این مرز و بوم به ثمر رسید و هنوز هستند افرادی که موی خود را پای این نظام و انقلاب سپید کرده اند؛ پای صحبت جوانان انقلابی دیروز نشسته ایم.

راه اندازی ویژه نامه «همگام با انقلاب» در خبرگزاری رساتعداد زنان تحصیل کرده و فعال به برکت جمهوری اسلامی در تاریخ ایران بی‌سابقه است

رهبر معظم انقلاب در ارتباط تصویری با جمعی از مداحان: در ایران در هیچ مقطع تاریخی تا به این حد، زن تحصیل‌کرده و فعال در عرصه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی و هنری، علمی، سیاسی و اقتصادی حضور نداشته و همه اینها از برکت جمهوری اسلامی است.

راه اندازی ویژه نامه «همگام با انقلاب» در خبرگزاری رساصوت | خاطره رهبر معظم انقلاب از روز بازگشت امام به ایران

خبرگزاری رسا صوتی را از خاطرات شندنی رهبر معظم انقلاب درباره روز بازگشت امام خمینی(ره) رهبر کبیر انقلاب اسلامی به مناسبت ایام الله دهه فجر منتشر کرد.

 

راه اندازی ویژه نامه «همگام با انقلاب» در خبرگزاری رساقوه مجریه در تراز گام دوم انقلاب؛ رمز غلبه بر مشکلات

حجت الاسلام والمسلمین طائب با بیان اینکه جریان حق و امام حق به برکت انقلاب به اوج اقتدار رسیده، گفت: برای غلبه بر مشکلات قوه مجریه ای در تراز گام دوم انقلاب نیازمندیم.

 

راه اندازی ویژه نامه «همگام با انقلاب» در خبرگزاری رسااختلاف طبقاتی و بی عدالتی؛ حاصل فاصله گرفتن دولتها از آرمانهای امام و رهبری

آیت الله سیفی مازندرانی گفت: مسیری که امام به مردم نشان داد، همان آرمان اصلی انقلاب اسلامی است؛ انقلاب بر اساس مسیر ایشان پا گرفت و چیزی جز عدالتخواهی نبود.

 

راه اندازی ویژه نامه «همگام با انقلاب» در خبرگزاری رسابیداری مردم دنیا و شکسته شدن ابهت پوشالی آمریکا از دستاوردهای انقلاب است

حجت الاسلام ذوالنور گفت: «بیداری مردم دنیا» و «شکست هیمنه و صلابت و ابهت پوشالی آمریکا» از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران بود و امروز دیگر این هیمنه وجود ندارد.

راه اندازی ویژه نامه «همگام با انقلاب» در خبرگزاری رساتجدید میثاق طلاب و روحانیون جانباز با آرمان‌های امام خمینی

جمعی از طلاب و روحانیون جانباز حوزه علمیه قم عصر امروز با حضور در بیت تاریخی امام راحل در قم با آرمان ها و اهداف ایشان تجدید میثاق کردند.

 

راه اندازی ویژه نامه «همگام با انقلاب» در خبرگزاری رساپیشرفت ها و دستاوردهای انقلاب مرهون نعمت ولایت فقیه است

حضرت آیت الله نوری همدانی با بیان اینکه انقلاب اسلامی برای ملت ایران عزت و عظمت به ارمغان آورد، گفت: همه پیشرفت ها و دستاوردهای ما مرهون نعمت ولایت است.

 

راه اندازی ویژه نامه «همگام با انقلاب» در خبرگزاری رسابدون تعارف با آقای معتضد

گفتگو با آقای خسرو معتضد استاد تاریخ معاصر در این قسمت از "بدون تعارف".

 

 

راه اندازی ویژه نامه «همگام با انقلاب» در خبرگزاری رساناکارآمدی مسؤولان را به پای اصل انقلاب و نظام ننویسیم

امام جمعه ساری با بیان اینکه دشمنان درصدد سیاه نمایی علیه انقلاب هستند گفت: وجود برخی مشکلات مربوط به ناکارآمدی مسؤولان است و نباید آنها را پای اصل انقلاب و نظام بنویسیم.

راه اندازی ویژه نامه «همگام با انقلاب» در خبرگزاری رساصدای شهید بهشتی را می شنوید!

شهید بهشتی: اگر انقلابی در ایران به راستی روی داده جهت این انقلاب روشن است، حاکمیت صدق، حاکمیت حق، حاکمیت عدل، حاکمیت عفت، دوستی با دوستان خدا، دشمنی با دشمنان خدا.

 

راه اندازی ویژه نامه «همگام با انقلاب» در خبرگزاری رساقبل از نگرانی برای مشارکت مردم، باید نگران کارآمدی نظام اداری در کشور بود

رییس قوه قضاییه گفت: امروز بهترین تبیین کننده خط امام جانشین به حق ایشان یعنی رهبر انقلاب هستند که بنایشان در گفتار و رفتار، احیا و زنده نگه داشتن دائمی خط امام است.

 

راه اندازی ویژه نامه «همگام با انقلاب» در خبرگزاری رساافراد واپسگرا و خسته از مقاومت؛ نقطه اتکای دشمن

آیت الله اراکی تأکید کرد که اگر امر میان برداشتن تحریم ها و از بین رفتن عزت، استقلال و سربلندی ما دایر شود به هیچ عنوان خواهان برداشتن تحریم ها نیستیم.

 

راه اندازی ویژه نامه «همگام با انقلاب» در خبرگزاری رساامپراتوری رسانه‌ای؛‌ برّنده‌ترین سلاح دشمن در جنگ با اندیشه انقلاب اسلامی
حجت الاسلام والمسلمین عباسی گفت: در دوره کنونی دشمن با کمک امپراتوری رسانه خود و با ایجاد باورهای غلط و انکار حقایق به جنگ اندیشه انقلاب اسلامی آمده است.

 

 

راه اندازی ویژه نامه «همگام با انقلاب» در خبرگزاری رساماجرای سفرهای مخفیانه برخی مسؤولان به عمان/ علم و فناوری قدرت می آورد

امیرآبادی فراهانی با بیان اینکه ملت در 4 دهه گذشته تحت تدابیر امامین انقلاب به عزت رسیده اند، گفت: امروز با نقطه آرمانی فاصله داریم و باید برای نیل به آن تلاش کنیم.

 

راه اندازی ویژه نامه «همگام با انقلاب» در خبرگزاری رسا

اجازه ندهیم هیجان های تبلیغاتی در فضای انتخاباتی کشور حکمفرما باشد

استاد حوزه و دانشگاه گفت: باید گفتمان سازی شود تا مردم به کسی رأی دهند که طرح و برنامه برای حل مشکلات کشور داشته باشد، نه کسی که قدرت مناظره قوی دارد.

 

راه اندازی ویژه نامه «همگام با انقلاب» در خبرگزاری رساپیدایش انقلاب اسلامی؛ چگونگی و چرایی، چالش ها و امیدها

رییس دفتر شورای نگهبان در قم به تشریح دستاوردهای انقلاب پرداخت و گفت: امروز باید فکر، عمل و مشی مان انقلابی باشد و در برابر غیرانقلابی ها با شجاعت و شهامت ایستادگی کنیم.

 

راه اندازی ویژه نامه «همگام با انقلاب» در خبرگزاری رساروحانیت اصیل برای تحقق بیانیه گام دوم به صحنه بیایند

حجت الاسلام غفاری فر گفت: اگر روحانیت اصیل برای ترویج و توسعه آرمان‌ها و گام دوم انقلاب قدمی بر ندارند، مدعیان ملی گرایی ادعای حذف روحانیت از حکومت را مطرح خواهند کرد.

 

راه اندازی ویژه نامه «همگام با انقلاب» در خبرگزاری رساحوزه‌های علمیه و روحانیت مانعی بزرگ برای نفوذی‌ها

حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر گفت: روحانیت همواره برای منافقین کوردل، نفوذی‌ها، وابستگان به صهیونیسم و استکبار جهانی مانعی بزرگی به حساب می‌آید.

 

راه اندازی ویژه نامه «همگام با انقلاب» در خبرگزاری رساخاطره‌ای از آیت‌الله طیب درباره ورود امام خمینی به ایران

شنیدن این سروش غیبی را برای آیت الله خادمی اصفهانی تعریف کردم و عرض کردم که آقای خمینی به سلامتی به وطن برمی‌گردند و بساط ظلم هم برچیده می‌شود.

 

راه اندازی ویژه نامه «همگام با انقلاب» در خبرگزاری رساحضور رهبر معظم انقلاب در حرم امام خمینی و گلزار شهدا

همزمان با آغاز ایام الله دهه مبارک فجر، رهبر معظم انقلاب اسلامی در حرم امام خمینی(ره) و گلزار شهدا حضور پیدا کردند و یاد و خاطره امام و شهدا را گرامی داشتند.

 

راه اندازی ویژه نامه «همگام با انقلاب» در خبرگزاری رسافرهنگ غنی انقلاب اسلامی را از طریق فضای مجازی به جهان منتقل کنیم

نماینده سابق مجلس با بیان اینکه باید فرهنگ غنی انقلاب اسلامی را از طریق فضای مجازی به جهان منتقل کنیم، گفت: امروز استکبار جهانی در برابر انقلاب به زانو در آمده است.

 

راه اندازی ویژه نامه «همگام با انقلاب» در خبرگزاری رسابعد از خمینی | قسمت اول

قسمت اول مستند "بعد از خمینی" این مستند روایتی است براساس اسناد تاریخی و خاطرات نسل اول سیاست مداران جمهوری اسلامی ایران.

 

راه اندازی ویژه نامه «همگام با انقلاب» در خبرگزاری رساپاسخ شنیدنی امام خمینی به خبرنگار در هواپیما

سوال خبرنگار از امام خمینی (ره) لحظاتی پیش از ورود به آسمان ایران و جواب امام به سوال خبرنگار.

 

راه اندازی ویژه نامه «همگام با انقلاب» در خبرگزاری رساتشکر امام از ملت

حضرت امام خمینی روز ۱۲ بهمن ۵۷ بدو ورود به ایران در فرودگاه مهرآباد نخستین سخنان خود را پس از پانزده سال تبعید بیان فرمودند. ایشان در این سخنان از آحاد ملت تشکر کردند.

 

راه اندازی ویژه نامه «همگام با انقلاب» در خبرگزاری رسااز دست دادن هویت انسانی در اثر فرهنگ آمریکایی

ماجرای درخواست مسئولین دانشگاهی در سانتیاگو از حضرت آیت الله مصباح یزدی.

 

 

راه اندازی ویژه نامه «همگام با انقلاب» در خبرگزاری رساجهاد تمدنی ملت ایران، آمریکا و صهیونیسم را به ستوه آورده است

آیت الله کعبی گفت: امروز دشمن هزاران عملیات روزانه دشمن برای چرخش معکوس ملت به سوی جاهلیت طاغوت انجام می دهد، اما مقاومت ملت ایران آنها را شکست داده است.

 

راه اندازی ویژه نامه «همگام با انقلاب» در خبرگزاری رساانقلاب اسلامی؛ امتحان بزرگ الهی/ اخلاص امام خمینی منشأ برکات انقلاب

عضو فقهای شورای نگهبان با اشاره به اینکه ۱۲ بهمن تجلی روح ایمان، شجاعت و بندگی از سوی یک بنده خالص خدای متعال بود، گفت: انقلاب اسلامی یک امتحان بزرگ الهی است.

 

راه اندازی ویژه نامه «همگام با انقلاب» در خبرگزاری رسامسؤولان تلاش کنند مردم در گام دوم انقلاب طعم عدالت و رفاه را بچشند

حجت الاسلام والمسلمین حسینی خراسانی با بیان اینکه اکنون هیمنه استکبار جهانی درهم شکسته شده است، گفت: نظام اسلامی ایران، شعار‌های اصلی انقلاب را حفظ و استمرار بخشیده است.

 

راه اندازی ویژه نامه «همگام با انقلاب» در خبرگزاری رسابرگزاری راهپیمایی مجازی در یوم الله ۲۲ بهمن

در آستانه چهل و دومین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب و وجود محدودیت‌های کرونایی، مراسم ۲۲ بهمن علاوه بر خودرویی و موتوری در فضای مجازی نیز برای اقشار مردم برگزار می‌شود.

راه اندازی ویژه نامه «همگام با انقلاب» در خبرگزاری رساحاکمیت دولت جوان و انقلابی کشور را در مسیر پیشرفت و توسعه قرار می دهد

آیت الله حیدری با بیان اینکه آینده روشنی برای نظام اسلامی پیش بینی می‌شود، گفت: نظام ایران برخلاف توطئه های داخلی و خارجی در مسیر ارزش‌های خود حرکت می‌کند.

 

راه اندازی ویژه نامه «همگام با انقلاب» در خبرگزاری رساهمه ابعاد شخصیت امام خمینی باید به نسل جوان معرفی شود

امام جمعه کرج با بیان اینکه همه ابعاد شخصیت امام خمینی(ره) باید به نسل جوان معرفی شود، گفت: وظیفه ستاد عتبات عالیات جلوگیری از تحریف مکتب اهل‌بیت(ع) است.

 

راه اندازی ویژه نامه «همگام با انقلاب» در خبرگزاری رسانقش زنان در نهضت

امام خمینی (ره): و اما نقش زنها در جامعه آن قدری که من یادم است و آن قدری که تاریخ به ما گفته است، در چند نهضت که در ایران واقع شد، نهضت تنباکو، نهضت مشروطه، قضیه پانزده خرداد، نقش زنها بالاتر از مردها اگر نبود، کمتر نبود. 

راه اندازی ویژه نامه «همگام با انقلاب» در خبرگزاری رساحضور، وحدت و اطاعت مردم از رهبری؛ رمز ماندگاری انقلاب اسلامی

نماینده خبرگان با بیان اینکه توانایی دفاعی ایران تحت تدابیر داهیانه رهبری مایه وحشت دشمنان شده است، گفت: حضور، وحدت و اطاعت مردم از رهبری رمز ماندگاری انقلاب است.

 

راه اندازی ویژه نامه «همگام با انقلاب» در خبرگزاری رساانقلاب اسلامی تا نابودی آمریکا، اسرائیل و استکبار ادامه خواهد یافت

تولیت مسجد جمکران با بیان اینکه راه جمهوری اسلامی پایدار و استوار است، گفت: این انقلاب تا پیروزی نهایی و نابودی آمریکا، اسرائیل و استکبار ادامه خواهد یافت.

 

راه اندازی ویژه نامه «همگام با انقلاب» در خبرگزاری رساحوزه‌های علمیه راهکارهای عملیاتی شدن بیانیه گام دوم را ارائه دهند
حجت الاسلام والمسلمین فرخ فال بر لزوم فرهنگ سازی بیانیه گام دوم انقلاب در جامعه تأکید کرد و گفت: طلاب و حوزه‌های علمیه راهکارهای عملیاتی شدن بیانیه گام دوم را ارائه دهند.

 

راه اندازی ویژه نامه «همگام با انقلاب» در خبرگزاری رسازمینه سازی برای رشد و تعالی معنوی بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی است

نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی ایجاد بستر رشد و تعالی معنوی انسان بود که موجب ساخت و پرورش مکتب حاج قاسم‌ها می‌شود.

 

راه اندازی ویژه نامه «همگام با انقلاب» در خبرگزاری رساالگوی تربیتی مسجد محور، تجربه موفق و پربرکت گام اول انقلاب

ما از تجربه های گرانسنگ و موفق و پربرکت گام نخست انقلاب به ویژه در رابطه با الگوی انقلابی مسجدمحور در فرآیند تربیت نسلی بهره مند هستیم.

 

 

راه اندازی ویژه نامه «همگام با انقلاب» در خبرگزاری رسابرنامه‌های یوم الله ۱۲ بهمن/ ۴۲ هزار عنوان برنامه و مراسم در دهه فجر

لطفی گفت: چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با بیش از ۴۲ هزار عنوان برنامه و مراسم سلامت محور با رعایت دقیق شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار می شود.

 

راه اندازی ویژه نامه «همگام با انقلاب» در خبرگزاری رسابرگزاری نشست‌های بصیرتی مکتب امام خمینی در فیضیه

مسؤول قرارگاه حوزه انقلابی مجمع نمایندگان طلاب از برگزاری سلسله نشست‌های بصیرتی «مکتب امام خمینی (ره) از فیضیه» از امروز تا ۲۲ بهمن خبر داد.

 

راه اندازی ویژه نامه «همگام با انقلاب» در خبرگزاری رسارسالت نخبگان حوزوی و دانشگاهی در تحقق بیانیه گام دوم

بیش و پیش از دعوت همگانی، جوانان مخاطب اصلی بیانیه‌اند تا برای «دومین مرحله خودسازی، جامعه‌پردازی و تمدن‌سازی»عالمانه، عارفانه و مجاهدانه آماده شوند.

 

راه اندازی ویژه نامه «همگام با انقلاب» در خبرگزاری رسافجر بیداری انقلاب اسلامی

انتشارات معاونت فرهنگی آستان قدس رضوی، کتاب فجر بیداری انقلاب اسلامی را که نوشته جمعی از نویسندگان است به چاپ رسانده است.

 

راه اندازی ویژه نامه «همگام با انقلاب» در خبرگزاری رسانماهنگ | رایحه انقلاب

نماهنگ "رایحه انقلاب" به ‌مناسبت فرارسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی منتشر شد.

 

 

راه اندازی ویژه نامه «همگام با انقلاب» در خبرگزاری رسابعد از خمینی | قسمت سوم

قسمت سوم مستند "بعد از خمینی" این مستند روایتی است براساس اسناد تاریخی و خاطرات نسل اول سیاست مداران جمهوری اسلامی ایران.

 

راه اندازی ویژه نامه «همگام با انقلاب» در خبرگزاری رسابعد از خمینی | قسمت چهارم

قسمت چهارم مستند "بعد از خمینی" این مستند روایتی است براساس اسناد تاریخی و خاطرات نسل اول سیاست مداران جمهوری اسلامی ایران.

 

راه اندازی ویژه نامه «همگام با انقلاب» در خبرگزاری رساروند و رویه ضداستکباری انقلاب اسلامی عامل توفیقات روزافزون نظام است

خراسان شمالی - حجت‌الاسلام والمسلمین نوری گفت: 42 سال است که با نظام استکباری می‌جنگیم و به دلیل همین روند و رویه ضداستکباری، تاکنون توفیقات بسیاری شامل حال ما شده است.

 

راه اندازی ویژه نامه «همگام با انقلاب» در خبرگزاری رساجمهوری اسلامی؛ نقطه عطف تکلیف شرعی مردم و فقیهان

اصفهان - حجت الاسلام قطبی در یادداشتی به بررسی رسالت مردم و فقها در عرصه انقلاب اسلامی و نقش آنها در پیروزی و استمرار انقلاب اسلامی پرداخت.

 

راه اندازی ویژه نامه «همگام با انقلاب» در خبرگزاری رسادستاوردهای انقلاب برای جوانان بیان شود

لرستان - حجت الاسلام آروانی بر ضرورت تبیین دستاوردهای انقلاب برای جوانان تأکید کرد و گفت: جوانان به عنوان رویش های انقلاب در گام دوم رسالت خطیری بردوش دارند.

 

راه اندازی ویژه نامه «همگام با انقلاب» در خبرگزاری رساتجدید بیعت مدیران تشکل‌های قرآنی و دینی قم با آرمان‌های امام خمینی

جمعی از مدیران تشکل‌های قرآنی و دینی، مسئولان اداره کل تبلیغات اسلامی و جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی با آرمان‌های ایشان تجدید بیعت کردند.

 

راه اندازی ویژه نامه «همگام با انقلاب» در خبرگزاری رسابرگزاری جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی در حرم حضرت معصومه

جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی با سخنرانی حجج اسلام والمسلمین حسینی قمی،حاج ابوالقاسم، مؤمنی، پناهیان، محدثی، میرباقری، احتشام، فرحزاد و رفیعی در حرم حضرت معصومه برگزار می‌شود.

راه اندازی ویژه نامه «همگام با انقلاب» در خبرگزاری رساتجدید بیعت طلاب مدرسه علمیه امام خمینی با شهدا

خوزستان - حجت الاسلام موسوی گفت: در آغاز ۴۲ سالگی انقلاب اسلامی، طلاب مدرسه علمیه امام خمینی (ره) به تجدید بیعت با شهدا پرداختند.

 

راه اندازی ویژه نامه «همگام با انقلاب» در خبرگزاری رساانقلاب اسلامی رشد فزاینده معنویت گرایی در میان مردم به وجود آورده است

خوزستان - حجت الاسلام رستگار گفت: به برکت انقلاب اسلامی شاخصه‌های ابر قدرتی استکبار همچون گذشته نیست و رشد فزاینده معنویت گرایی در میان مردم به وجود آمده است.

 

راه اندازی ویژه نامه «همگام با انقلاب» در خبرگزاری رساافتتاح ساختمان جدید حوزه علمیه سنقر

کرمانشاه - حجت الاسلام فرهنگیان از افتتاح ساختمان جدید حوزه علمیه شهرستان سنقر به مناسبت ایام الله دهه فجر خبر داد.

 

راه اندازی ویژه نامه «همگام با انقلاب» در خبرگزاری رساملت انقلاب | اقتدار ملی

رهبر معظم انقلاب فرمودند:وقتی که موشک‌های ایران میتوانند پایگاه عین الاسد را در هم بکوبند، دشمن مجبور است در محاسبات و تصمیمات خودش روی توانایی کشور حساب کند.

 

راه اندازی ویژه نامه «همگام با انقلاب» در خبرگزاری رسامردم در گام دوم انقلاب رسالت خطیری بر دوش دارند

حجت الاسلام سرلک به جایگاه مردم در انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: مردم به ویژه نسل امروز در گام دوم انقلاب نقش آفرین بوده و باید اندیشه های امام بین آنان تبیین شود.

 

راه اندازی ویژه نامه «همگام با انقلاب» در خبرگزاری رسازمینه ها و فرایند شکل گیری انقلاب اسلامی

انتشارات جامعه المصطفی العالمیه، کتاب انقلاب اسلامی ایران (زمینه ها و فرایند شکل گیری) نوشته محمد مهدی باباپور را به چاپ رسانده است.

 

راه اندازی ویژه نامه «همگام با انقلاب» در خبرگزاری رساجایگاه ایران در منطقه بعد از انقلاب اسلامی

بررسی جایگاه ایران در منطقه پس از وقوع انقلاب اسلامی در ایران.

 

راه اندازی ویژه نامه «همگام با انقلاب» در خبرگزاری رسادهه فجر فرصت مناسبی برای تبیین ارزش‌های انقلاب برای نسل جدید است

خراسان شمالی - حجت‌الاسلام خادمی گفت: دهه مبارکه فجر، فرصت مناسبی برای تبیین ارزش‌ها و اهداف انقلاب اسلامی برای نسل جوان و تبیین گام دوم انقلاب است.

 

راه اندازی ویژه نامه «همگام با انقلاب» در خبرگزاری رسادهه فجر دهه بازخوانی کارنامه انقلاب است

لرستان - حجت الاسلام خانی دهه فجر را دهه بازخوانی کارنامه انقلاب عنوان کرد و گفت: در سایه بازخوانی دستاوردهای انقلاب کارکرد و ماهیت انقلاب برای نسل جوان تبیین شود.

 

راه اندازی ویژه نامه «همگام با انقلاب» در خبرگزاری رساتفکیک اصلاح طلب و اصولگرا یک فریب بزرگ است

حجت الاسلام والمسلمین پناهیان با اشاره به اینکه امروز دشمن دل در گروی اصلاح طلبان و اصلاح طلبان دل در گروی دشمن دارند، بیان کرد: اصلاح طلبان برای ایجاد خفقان روانی، اسم همه جریان های سیاسی مخالف خود را «اصول گرا» می خوانند.

 

راه اندازی ویژه نامه «همگام با انقلاب» در خبرگزاری رساصعود چهل ساله

انتشارات به نشر(انتشارات آستان قدس رضوی)، کتاب صعود چهل ساله: مروری بر دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی بر اساس آمارهای بین المللی، را به چاپ رسانده است.

 

راه اندازی ویژه نامه «همگام با انقلاب» در خبرگزاری رساتا زمانی که انقلاب اسلامی وجود دارد، دشمنی ابرقدرت ها پابرجاست

کرمانشاه - ماموستا مرادی گفت: تا زمانی که انقلاب اسلامی وجود دارد، دشمنی ابرقدرت های جهانی نیز علیه این مملکت و ملت تداوم خواهد داشت.

 

راه اندازی ویژه نامه «همگام با انقلاب» در خبرگزاری رساصوت | سخنان تاریخی امام خمینی پیرامون انقلاب اسلامی

 

 

 

راه اندازی ویژه نامه «همگام با انقلاب» در خبرگزاری رسامردم صاحبان اصلی انقلاب هستند

لرستان - حجت الاسلام عبداللهی با اشاره به نقش مردم در شکل گیری انقلاب، گفت: امروز نیز مردم در تداوم راه انقلاب و شهدا رسالت خطیری بر دوش دارند.

 

راه اندازی ویژه نامه «همگام با انقلاب» در خبرگزاری رساچرخش از «محمدرضا پهلوی» به «سیّدعلی خامنه‌ای»

مقایسۀ او با شاهِ بی‌کفایتِ پهلوی، جفاست، ولی چه می‌توان کرد که برخی چشم‌ها، حتّی حقیقت‌های روشن را نیز نمی‌بینند.

 

راه اندازی ویژه نامه «همگام با انقلاب» در خبرگزاری رساکلیپ | نقش زن در جامعه

نقش زن در جامعه بالاتر از نقش مرد

 

 

راه اندازی ویژه نامه «همگام با انقلاب» در خبرگزاری رساپیروزی انقلاب اسلامی موجب گسترش گفتمان انقلابی در منطقه شد

مازندران - حجت الاسلام والمسلمین لائینی، پیروزی انقلاب اسلامی را موجب گسترش گفتمان انقلابی در منطقه و هراس دشمنان دانست.

 

راه اندازی ویژه نامه «همگام با انقلاب» در خبرگزاری رسابرگزاری نشست‌های بصیرتی مکتب امام خمینی در فیضیه

مسؤول قرارگاه حوزه انقلابی مجمع نمایندگان طلاب از برگزاری سلسله نشست‌های بصیرتی «مکتب امام خمینی (ره) از فیضیه» از امروز تا ۲۲ بهمن خبر داد.

 

راه اندازی ویژه نامه «همگام با انقلاب» در خبرگزاری رسامستند پس از طوفان

مجموعه کامل مستند «در برابر طوفان» به سراغ اتفاقات پس از پیروزی انقلاب رفته است.

 

 

راه اندازی ویژه نامه «همگام با انقلاب» در خبرگزاری رساعینیت باور تا اجرا با انقلاب اسلامی به ظهور رسید

کشورهایی که ادعای انقلابی‌گری داشتند، مقابل انقلاب اسلامی ایران زانو زده و آن را الگوی خود قرار دادند تا بتوانند خلاء بین باور و اجرا را پر کنند.

 

راه اندازی ویژه نامه «همگام با انقلاب» در خبرگزاری رساگفتمان انقلاب اسلامی چالش جدی امروز دنیای غرب است

مازندران - استاد حوزه علمیه مازندران گفت: انقلاب اسلامی به سال ها ظلم و استبداد در این کشور پایان داد و به ملت ایران عزت و عظمتی دوباره بخشید.

 

راه اندازی ویژه نامه «همگام با انقلاب» در خبرگزاری رساعصر انقلاب اسلامی پایانی بر بی­‌هویتی ایران

امام خمینی سکان‌دار کشتی طوفان‌زده قلب‌های آکنده از وابستگی و بی‌هویت بود که توانست دل‌ها را آرام سازد و با نور قرآن منور گرداند.

 

راه اندازی ویژه نامه «همگام با انقلاب» در خبرگزاری رساپیروزی انقلاب اسلامی، مرهون تلاش و جهاد عظیم امام راحل است

رئیس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی گفت: پیروزی انقلاب اسلامی، مرهون تلاش و جهاد عظیم امام راحل و مجاهدان و مردان خداست که به صورت داوطلبانه از جان و مال خود گذشتند.

 

راه اندازی ویژه نامه «همگام با انقلاب» در خبرگزاری رسااجرای رزمایش همدلی و احسان به همت حوزه علمیه صحنه به مناسبت دهه فجر

کرمانشاه - مدیر حوزه علمیه صحنه گفت: با همت و تلاش حوزه علمیه صحنه رزمایش همدلی و احسان به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی در دو مرحله در این شهرستان اجرا گردید.

 

راه اندازی ویژه نامه «همگام با انقلاب» در خبرگزاری رساگامهای بلند حوزه علمیه خواهران برای تحقق حوزه انقلابی

حضور زنان انقلابی و بانوان حوزوی وقتی اثر گذار است که این تحول در وجود خود بانوان اتفاق بیافتد و به این بلوغ فکری برسند که باید اثرگذار واثر گستر باشند.

 

راه اندازی ویژه نامه «همگام با انقلاب» در خبرگزاری رساانقلاب اسلامی، تبلور اراده و آرمان خواهی ملت ایران است

مازندران - عضو شورای حوزه علمیه مازندران، انقلاب اسلامی را محصول تبلور اراده و آرمان خواهی ملت ایران در برابر ظلم، استبداد و بی عدالتی رژیم طاغوت دانست.

 

راه اندازی ویژه نامه «همگام با انقلاب» در خبرگزاری رساانقلاب اسلامی انحصار انقلابی را از مارکسیسم بیرون آورد

کرمانشاه - مدیر حوزه علمیه گیلانغرب گفت: انقلاب اسلامی از هیچ انقلابی قبل از خود پیروی نکرد بلکه انحصار انقلابی را از مارکسیسم بیرون آورد.

 

راه اندازی ویژه نامه «همگام با انقلاب» در خبرگزاری رساانقلاب اسلامی بسیاری از نظریه ها درباره انقلاب ها را به چالش کشاند

کرمانشاه - آیت الله میریونسی گفت:انقلاب اسلامی بسیاری از نظریه ها درباره انقلاب را به چالش کشاند تا جایی که بسیاری از نظریه پردازان نظریات خود را در این باره تغییر دادند.

 

راه اندازی ویژه نامه «همگام با انقلاب» در خبرگزاری رساگزارش میدانی | بررسی ابعاد انقلابی گری حوزه از گذشته تا امروز | قسمت نخست

حوزه علمیه خواستگاه انقلاب اسلامی بود و حال بعد از گذشت ۴۰ سال از انقلاب اسلامی نظر طلاب و روحانیون را درباره تفاوت حوزه امروز و گذشته را جویا شدیم.

 

راه اندازی ویژه نامه «همگام با انقلاب» در خبرگزاری رساگزارش میدانی | بررسی ابعاد انقلابی گری حوزه از گذشته تا امروز | قسمت دوم

اکنون که بیش از ۴۰ سال از پیروزی انقلاب اسلامی گذشته و با صدور بیانیه گام دوم انقلاب نقطه عطفی در تاریخ انقلاب صورت گرفته که در این زمینه با طلاب و روحانیون گفتگو می‌کنیم.

 

راه اندازی ویژه نامه «همگام با انقلاب» در خبرگزاری رساگزارش میدانی | بررسی ابعاد انقلابی گری حوزه از گذشته تا امروز | قسمت سوم

انقلابی ماندن و ترویج انقلابی گری در حوزه علمیه از مطالبات رهبر معظم انقلاب از حوزه به شمار می‌رود و در این راستا نظرات طلاب و روحانیون را جویا شدیم.

 

راه اندازی ویژه نامه «همگام با انقلاب» در خبرگزاری رساحمایت بی‌دریغ آیت الله اراکی از نهضت امام خمینی

مرحوم آیت الله اراکی همواره می‌فرمود کاری را که آیت الله خمینی انجام می دهد، قبول دارم و تأکید می‌کنم.

 

راه اندازی ویژه نامه «همگام با انقلاب» در خبرگزاری رسامروری بر مواضع انقلابی آیت الله گلپایگانی در دفاع از امام خمینی

حضرت آیت الله گلپایگانی در پاسخ به شیطنت‌های قطب‌زاده گفت: اگر فکر مى‌کنيد حضرت آيت‌الله العظمی آقای خمينى کنار برود، من یا دیگری مى‌تواند جايش بنشينیم، محال است.

 

راه اندازی ویژه نامه «همگام با انقلاب» در خبرگزاری رساملت انقلاب|ترس قدرتمندها از فطرت انسانی

امام خمینی (ره) فرمودند: اگر اسلام را آنطوری که می‌باشد معرفی کنیم، مورد قبول همه خواهد شد.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
علی یوسفی بابادی از استان چهارمحال و بختیاری شهرستان کوهرنگ
United States
۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۷
سلام خدا بر مردان تلاشگر در رسا
2
1
ناشناس
United Arab Emirates
۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۹
مرحبا و آفرین به شما
1
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۲:۰۶
کارتان ارزشمند و ستودنی است
0
0