۰۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۸
کد خبر: ۶۹۸۷۵۲
نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی عنوان کرد؛

۹ دی؛ روز جشن بلوغ فکری و شخصیتی نظام اسلامی

۹ دی؛ روز جشن بلوغ فکری و شخصیتی نظام اسلامی
حجت الاسلام والمسلمین ربانی گفت: حماسه نهم دی، روزی است که مردم ایران نشان دادند دشمنان انقلاب را به خوبی می شناسند و هرگز فریب حیله و نیرنگ های آنان را نمی خورند.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین حسن ربانی نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی با صدور بیانیه ای سالروز حماسه 9 دی را گرامی داشت.

متن آن به این شرح است: 

بسم الله الرحمن الرحیم
و مکرو مکرالله والله خیرالماکرین
مقام معظم رهبری: حضور عظیم و خروشان مردمی در 9 دی 88 ، تجلّی بارزی از هویت و ماهیت انقلاب یعنی روح دیانت حاکم بر دلهای مردم بود.

به یقین تاریخ پرفراز و نشیب انقلاب اسلامی آکنده از مقاطع حساسی است که در جای جای آن می توان الطاف خفیه و دست قدرت الهی را مشاهده نمود. یوم الله نهم دی و حضور حماسی و عاشورایی مردم ولایتمدار ایران اسلامی در راهپیمایی 9 دی ماه 1388 نقطه عطفی و برگ زرینی در تاریخ انقلاب مردمی ایران به حساب می آید . حماسه 9 دی نماد بصیرت، عزّت و استقلال مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستاده اند و با صدای رسا اعلام کردند: اگر دشمن در برابر دین آنها بایستد در برابرتمام دنیای آنها خواهند ایستاد.

یوم الله نهم دی در تاریخ انقلاب اسلامی به عنوان روز «بصیرت» تبدیل به حماسه ای ماندگار شد. در این روز ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی، حماسه ای دیگر آفرید و دشمنان خدا و دینش را مأیوس و نا امید ساخت و قلب امام زمان (عج) و نائب بر حقش حضرت آیت الله العظمی خامنه ای(مدظلعالی) را شاد کرد. یوم الله نهم دی روز غلبه جنود الهی بر جنود شیطان است. روز خروش ملت ایران و آشکار ساختن خشم مقدس که بار دیگر مشروعیت سیاسی انقلاب مردمی ایران را با حضور خودجوش به جهانیان اعلام گردید.

حماسه نهم دی، روزی است که مردم ایران نشان دادند دشمنان انقلاب را به خوبی می شناسند و هرگز فریب حیله و نیرنگ های آنان را نمی خورند. روز نهم دی روزی است که مردم ایران نشان دادند که با بصیرتند و راه را گم نمی کنند و جمله ای که حضرت امام (ره) فرمود: «پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت تان آسیب نرسد» به خوبی در عمل به آن معتقد و پایبند هستند و آن روز جشن بلوغ فکری و شخصیتی نظام اسلامی بود.
حوزه نمایندگی ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی ضمن گرامیداشت حماسه بزرگ 9 دی، اعلام می دارد جهادگران عرصه کشاورزی تا آخرین نفس و آخرین قطره خون خود همگام و همراه با ملت سربلند و رشید ایران اسلامی مدافع راستین حریم ولایت و ارزشهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهند بود.

سید حسن ربانی
نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی

ارسال نظرات