۰۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۷
کد خبر: ۷۳۵۱۳۳

تأکید نماینده ولی فقیه در کاشان بر لزوم توجه به ازدواج های آسان

تأکید نماینده ولی فقیه در کاشان بر لزوم توجه به ازدواج های آسان
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی بر لزوم توجه به ازدواج های آسان و ترویج آن در جامعه تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام و المسلمین سید سعید حسینی شنبه شب در جمع اعضای جلسه خانوادگی وحدت و فامیل واجدی، گفت: جلسات خانوادگی و فامیلی باید در سراسر کشور الگو شود.

وی با اشاره به اینکه شهدا جان خود را برای برای خدا و اسلام فدا کردند، افزود: شهادت و روحیه شهادت طلبی به اندازه‌ای مهم است که امام حسین(ع) می‌فرماید، سه عامل باعث و علت انحراف مسیر ولایت امیرمومنان(ع) شد.

نماینده ولی فقیه در کاشان ادامه داد: یکی از این سه عامل عدم روحیه شهادت طلبی بین مردم بود و مردم حاضر نشدند جان خود را به خطرانداخته و در راه اسلام و خدا به شهادت برسند.

وی با اشاره به این فرمایش پیامبراکرم(ص) که تعجب من از شما نیست که به من ایمان آوردید چرا که شما مرا می‌بینید، بلکه تعجب آن است که کسانی مرا ندیدند و ایمان آوردند، اظهار داشت: یکی از بهترین مصادیق این حدیث ملت ایران است.

نماینده ولی فقیه در کاشان به لزوم الگو برداری از جلسات خانوادگی و فامیلی خانواده واجدی در سراسر کشور تأکید کرد و گفت: در جلسات هفتگی خانوادگی و فامیلی واجدی و در محضر قرآن و تفسیر و احکام به شبهات پاسخ داده می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با بیان اینکه در این جلسات آسیب‌های اجتماعی کاهش داده می‌شود، اظهار داشت: ازدواج آسان را در فامیل جدی بگیرید تا از این جهت نیز به عنوان الگوی ازدواج‌های آسان فامیلی معرفی شوید./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات