۰۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۸
کد خبر: ۷۳۷۱۴۳

یکصد و دهمین کارگاه پایان‌نامه‌نویسی برگزار می‌شود

یکصد و دهمین کارگاه پایان‌نامه‌نویسی برگزار می‌شود
یکصد و دهمین دوره کارگاه پایان‌نامه‌نویسی به‌همت واحد پژوهش مدرسه سطح ۴ و همکاری اداره ترویج و گسترش پژوهش حوزه علمیه خراسان، برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری رسا در خراسان رضوی، یکصد و دهمین کارگاه اصول و فنون پایان نامه نویسی با تدریس دکتر محمدعلی وطن دوست در تاریخ ۱۱ تیرماه در محل مدرسه عالی نواب برگزار می شود.

این دوره حضوري که به همت واحد پژوهش مدرسه سطح ۴ و با همکاری اداره ترویج و گسترش پژوهش حوزه علمیه خراسان، ویژه طلاب سطح ۳ و ۴ حوزه برای متقاضیان نگارش پایان نامه سطح ۳ برگزار خواهد شد.

در سه جلسه نخست این دوره به چگونگی نگارش پروپوزال در محورهای: راهکارهای مساله شناسی و مسئله یابی، چگونگی نگارش طرح مسئله و پیشینه، چگونگی نگارش سوالات اصلی و فرعی، ضرورت و اهمیت، ساختار اولیه پایان نامه پرداخته شده و در ۷ جلسه بعدی، ساختار پایان نامه، چگونگی گردآوری اطلاعات برای پایان نامه، چگونگی عنوان بندی، فصل بندی و فهرست نویسی برای پایان نامه به همراه کیفیت شماره گذاری، روش و اصول ارجاع دهی در پایان نامه، چگونگی نگارش چکیده، مقدمه و نتیجه در پایان نامه، چگونگی نگارش محتوایی در لغت و اصطلاح، چگونگی نگارش محتوایی در بخش آیات و روایات بررسی شده و جلسه پایانی به جمع بندی و پاسخ به سوالات و ابهامات جلسات پیشین اختصاص داده خواهد شد.

علاقه مندان جهت ثبت نام و شرکت در دوره می توانند تا ۱۰ تیرماه با مراجعه به پورتال طلبگی، بخش دوره های غیرتحصیلی در این دوره ثبت نام نمایند و همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 05132002179 تماس حاصل نمایند یا در ایتا به آیدی Smahdiaghei@ پیام ارسال نمایند.

ارسال نظرات