۰۵ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۳:۰۹
کد خبر: ۷۶۲۶۲
آیت الله نوری همدانی:

دستگیری ریگی نشان دهنده اقتدار انقلاب اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت الله نوری همدانی، با ابراز خرسندی از دستگیری عبدالمالک ریگی، دستگیری این جنایتکار را نشانگر قدرت بالای اطلاعاتی و امنیتی نظام و همچنین اقتدار و عزت جمهوری اسلامی ایران دانست.
1/ آيت الله نوري همداني


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید، ظهر امروز در دیدار با جمعی از مسؤولان آموزش و پرورش کشور و برخی از مدیران سازمان تبلیغات گرمسار، با ابراز خرسندی از دستگیری عبدالمالک ریگی توسط نیروهای امنیتی کشور ابراز داشت: دستگیری این جرثومه فساد کار بسیار بزرگی بود که قدرت اطاعاتی فوق العاده نیروهای اطلاعاتی ایران را می رساند.

این مرجع تقلید تصریح کرد: دستگیری ریگی دنیا را مبهوت کرده است که چگونه نیروهای اطلاعاتی و امنیتی کشور توانستند این جرثومه فساد را دستگیر کنند و این موضوع نشان دهنده قدرت نظام اسلامی است و روز به روز نیز بر این قدرت افزوده می شود.

وی با تجلیل از دستاوردهای مختلف انقلاب در عرصه های داخلی و خارجی اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران امروز در عرصه های مختلف علمی، پزشکی و فناوری های نوین و دانش هسته ای به دستاوردها و پیشرفت های بسیاری دست یافته است و محرومان و مستضعفان جهان را بیدار و استکبار جهانی را درمانده کرده است.

این مرجع تقلید با اشاره به توطئه های دشمنان علیه انقلاب اسلامی ولایت فقیه را سد محکمی در برابر دشمنان دانست و تاکید کرد: علت ناکامی دشمنان در برابر انقلاب اسلامی حاکمیت ولایت فقیه در کشور است.

حضرت آیت الله نوری همدانی اظهار داشت: امروز وظیفه ما در قبال حفظ انقلاب بسیار سنگین و حساس است و با توجه به کینه توزی های دشمنان باید بیدار و آگاه باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش خواستار رفع نواقص و اشکالات کتب درسی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور شد و بیان داشت: کتب دانشگاه ها باید از صبغه دینی برخوردار باشد و اساتید و معلمان نیز باید سعی و تلاش کنند با اعمال خود معارف اسلامی و الهی را به مخاطبان آموزش دهند.

این مرجع تقلید تاکید کرد: فردی که می خواهد معلم و استاد دانشگاه یا مدرسه باشد ابتدا باید خودش را بسازد و سپس اقدام به تعلیم دیگران کند و اساتید باید توجه داشته باشند هرگونه رفتار و عمل آنها در شاگردان اثر دارد. /924/پ202/ف.

ارسال نظرات