۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۸
کد خبر: ۴۳۸۵۸۵
استاد حوزه علمیه کرمان:

اعمال انسان هر روز محضر رسول خدا عرضه می شود

استاد حوزه علمیه کرمان گفت: اعمال انسان هر روز بر رسول خدا(ص) عرضه می شوند و پیامبر گرامی بر تمام اعمال خوب و بد بندگان آگاه خواهند شد.
دین، نشاط، زندگی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، حجت الاسلام احمد سعادت‌فر، استاد حوزه علمیه کرمان و نماینده حضرت آیت الله سیستانی در کرمان، ظهر امروز در مسجد الرسول کرمان، با بیان حدیثی از امام صادق(ع)، گفت: بنابر منطوق این حدیث اعمال انسان هر روز بر رسول خدا(ع) عرضه می شوند و پیامبر گرامی اسلام(ص)بر تمام اعمال خوب و بد بندگان آگاه خواهند شد.

 

این کارشناس مسائللدینی به تفسیر حدیث پرداخت و اظهار داشت: این اطلاع و آگاهی شامل تمامی اعمال بندگان خواهد شد؛ به عبارت دیگر روزانه تمام اعمال خوب و بد انسان بر پیامبر عرضه می شوند.

 

وی به بیان ادامه حدیث پرداخت و یادآور شد: امام صادق(ع) در ادامه می فرماید که ای بندگان هرکار که خواستید انجام دهید؛ اما متوجه باشید که اعمال شما به رسول خدا عرضه خواهد شد.

 

نماینده حضرت آیت الله سیستانی در کرمان به تشریح این فراز حدیث پرداخت و ابراز داشت: ثمره این توجه و معرفت دوری انسان از گناه است.

 

حجت الاسلام سعادت فر افزود: این شناخت و درک حیا در انسان است و این حیا سبب می شود که انسان از عرضه بدی ها به محضر پیامبر(ص)خجالت بکشد و نوعی حیا در وی ایجاد شود./203/9701/ب1

ارسال نظرات