۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۶
کد خبر: ۴۳۹۰۳۵
ریيس اداره تبليغات اسلامي شهرستان آران و بيدگل:

احياي اقامه نماز از مهم ترين اهداف انقلاب اسلامي است

ریيس اداره تبليغات اسلامي شهرستان آران و بيدگل با تأکيد بر اينکه نماز اول وقت بايد در جامعه به‌عنوان يک ارزش شناخته شود، گفت: احياي فرائض الهي، اجراي احکام ديني و اقامه نماز از مهم ترين اهداف انقلاب اسلامي است که بايد به آن بيش از پيش توجه شود.
حجت الاسلام سميع الله مردان

به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا دركاشان، حجت‌الاسلام سميع الله صبح امروز،در نشست شوراي اداري اين اداره، مسأله نماز را يکي از مهم ترين مسائل جامعه امروز دانست و گفت: ترويج فرهنگ نماز در جامعه بويژه در بين نسل جوان، مشکلات و ناهنجاري‌هاي اجتماعي را کاهش مي دهد.

 

وي با تأکيد بر اينکه نماز اول وقت بايد در جامعه به‌عنوان يک ارزش شناخته شود، تصريح کرد: احياي فرائض الهي، اجراي احکام ديني و اقامه نماز از مهم ترين اهداف انقلاب اسلامي است که بايد به آن بيش از پيش توجه شود.

 

حجت‌الاسلام مردان گفت: مردم براي تحقق حکومت اسلامي و صيانت از اجراي احکام الهي، با اعتقاد محکم و با دستان خالي، هشت سال در مقابل دشمن تا دندان مسلح ايستادند تا اسلام و احکام اسلامي به دست فراموشي سپرده نشود.

 

وي با اشاره به لزوم توجه بيشتر به امر نماز در بين کارکنان دولت در محيط اداري خاطرنشان کرد: نماز بر هر مسأله‌اي مقدم است و نبايد هيچ کاري بر اجراي فرمان الهي مقدم شمرده شود.

 

مسؤول رسيدگي به امور مساجد آران و بيدگل، در ادامه اظهار داشت: نمازهايي که با حضور قلب همراه است، گره‌ها را باز مي‌کند و چنانچه نماز در اولويت کارها قرار گيرد، در تمام امور گره‌گشايي مي‌شود.

 

حجت‌الاسلام سميع الله مردان، نماز را کليد خوشبختي خواند و افزود: عارف بزرگ شيخ حسنعلي نخودکي اصفهاني در پاسخ به جواني که راه هاي گشايش سه درخواست ازدواج سالم، برکت کسب و کار و عاقبت به خيري را مي پرسد، نماز اول وقت را کليد همه اين درخواست ها معرفي مي‌کند.

 

لازم به ذكر است، در ادامه اين نشست، وضعيت فعاليت خانه هاي قرآن شهري و روستايي، احداث مجتمع فرهنگي، فعاليت هاي اوقات فراغت، پاسخ به مکاتبات اداري و فعاليت هاي تابستاني بحث و تبادل نظر شد./1307/202/ب3

ارسال نظرات