۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۶
کد خبر: ۴۹۷۴۶۱

اعلام حمایت نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری از حجت الاسلام رئیسی

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری در پیامی با تشریح وضعیت امروز کشور و اعلام شاخص‌های نامزد اصلح انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری، حمایت خود از حجت ‌الاسلام و المسلمین رئیسی را اعلام کرد.
اعلام حمایت امام جمعه شهرکرد از حجت الاسلام رئیسی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، در پیامی با تشریح وضعیت امروز کشور و اعلام شاخصهای نامزد اصلح انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری، نامزد اصلح این دوره از انتخابات را معرفی کردند.

در ابتدای این پیام آمده است: از آنجا که از جای جای استان چهارمحال‌ و بختیاری و آشنایان از نقاط مختلف خارج استان از اینجانب راجع به کاندیداهای محترم ریاست جمهوری می ‌پرسند، با احترام به همه کاندیداهای گرامی و فارغ از نگاههای سیاسی و جناحی و ضمن قدردانی از همه تلاشهای صورت گرفته در دولت مستقر و دولتهای پیشین، برای دولت دوازدهم جناب حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی را اصلح میدانم و از خداوند تبارک و تعالی مسألت دارم که این نظامِ منادی اسلام ناب را از همه آفات و بلیّات مصون داشته و مسؤولان را در تحکیم پایه‌های دین در این کشور مهدوی توفیق روز افزون عطا فرماید.

در ادامه این پیام آمده است: البته پرواضح است که هر کس رأی لازم را به خود اختصاص داد، رئیس جمهور قانونی همگان خواهد بود و باید مورد حمایت قرار گیرد اما امروزه و در شرائط فعلی، هم دین که محتوای اصلی نظام است در معرض آسیب قرار گرفته و هم اقتصاد و معاش مردم متزلزل است و این هر دو، دولتمردان متدین و متعهد و کاردان و درون‌نگر را می ‌طلبد تا سیر تعالی نظام اسلامی با اقتدار و با عزت و کرامت و تحت رهبری‌های مدبّرانه و حکیمانه رهبری معظم انقلاب «ادام الله ظله» ره به مقصد پیموده و کید و مکر و تهدید دشمن، کوچکترین تزلزلی در متولیان و کارگزاران نظام اسلامی ایجاد نکند.

در پایان این پیام تصریح شده است: باید دولتمردان از ظرفیت عظیم مردمی و از توانمندی‌های فوق تصور کشور بهره وافر گرفته و با پیوند عمیق امت و امامت که به لطف و عنایت الهی در این نظام و این کشور وجود دارد، پرچم انقلاب اسلامی روزبه روز به اهتزاز جهانی نزدیک شده و بدست صاحب اصلی سپرده شود. ان‌ شاء الله/9457/ ۲۰۲/ص

ارسال نظرات