۲۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۸
کد خبر: ۶۰۹۷۲۰

افتتاح اولین دیسکوی حلال در عربستان با اشراف خادم الحرمین الشریفین

افتتاح اولین دیسکوی حلال در  عربستان با اشراف خادم الحرمین الشریفین
رژیم سعودی در راستای طرح اسلام زدایی در عربستان، اولین مکان برای پارتی شبانه و دیسکوی حلال را زیر نظر خادم الحرمین الشریفین افتتاح می کند!

به گزارش بین الملل خبرگزاری رسا، رژیم سعودی اولین مکان پارتی شبانه و دیسکوی حلال را با اشراف خادم الحرمین الشریفین، سلمان بن عبدالعزیز در بلاد حرمین افتتاح می كند!

به گزارش وبسایت خبری العهد، قرار است امروز یک خواننده آمریکایی نیز در افتتاحیه اولین پارتی شبانه و دیسکو در عربستان مشارکت کند.

عربستان در حال تبدیل شدن به قبله ای برای خوانندگان زن و مرد و اباحی‌گری است و این جریان یکی از زوایای عمل به پروژه شاه این کشور و فرزندش محمد، ولیعهد سعودی برای اسلام زدایی از بلاد حرمین صورت می گیرد.

گفتنی است که در حالی اعتقادات شهروندان مسلمان در عربستان از سوی برخی مبلغان وهابیت به سخره گرفته شده است که اخیرا ضمن حلال دانستن آواز، به صورت شفاهی کیفیت گرم کردن مراسم جشن موسیقی را نیز به آنها آموزش می دهند.

شهروندان مسلمان در عربستان ضمن اعتراضات کوبنده به این مبلغان، آنان را پیرو اسلام محمد بن سلمان دانستند که به جای بیان آموزه های دینی، رقص و آواز را حلال می دانند!/983/ب

ارسال نظرات