۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۰
کد خبر: ۴۳۶۳۰۸
حجت الاسلام ارشاد خبر داد؛

استقرار اساتید اخلاق در مدارس علمیه آذربایجان غربی

همزمان با ماه مبارک رمضان و با آغاز طرح تابستانی، کلاس های اخلاق با حضور اساتید اخلاق بومی و غیربومی در مدارس علمیه استان دایر شده است.
حجت الاسلام ارشاد، معاون تهذيب حوزه هاي علميه آذربايجان غربي

حجت الاسلام حمید ارشاد، معاون تهذیب حوزه های علمیه آذربایجان غربی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، با اشاره به  اجرای طرح تابستانی حوزه های علمیه آذربایجان غربی اظهار داشت: طرح تابستانی حوزه همچون سال های گذشته با برنامه های مختلف درسی، تهذیبی و اخلاقی برای طلاب  در حال برگزاری است.


وی با اشاره به تقارن ماه مبارک رمضان با طرح تابستانی حوزه،گفت: با توجه به اهمیت خودسازی دراین ماه و توصیه های اکید علما و بزرگان، در شب های ماه رمضان برنامه های ویژه تهذیبی و خودسازی برنامه ریزی شده است.


حجت الاسلام ارشاد برگزاری درس اخلاق را از دیگر برنامه های تهذیبی عنوان و تصریح کرد: در طول ایام درسی در تابستان، درس های اخلاق برای مدارس در نظر گرفته شده که با حضور 15 نفر از اساتید بومی و غیر بومی برگزار می شود.


وی از استقرار اساتید اخلاق بومی استان در مدارس علمیه خبر داد و افزود: کلاس های اخلاق مدارس علمیه شهرستان های سلماس، شوط، ماکو و شاهین دژ با حضور ائمه جمعه این شهرستانها برگزار می شود.


وی گفت: همچنین در ایام رمضان، حجج الاسلام علوی زاده اردبیلی، حجتی و قهرمانی از اساتید اخلاق قم به مدت 10 روز در مدارس علمیه امام خامنه ای ارومیه، امام صادق(ع) نقده، امام خمینی(ره) خوی مستقر شده و به بیان مباحث اخلاقی پرداختند.


گفتنی است، طرح تابستانی حوزه های علمیه آذربایجان غربی از 27 خردادماه آغاز شده است و تا 5 مردادماه سالجاری با برنامه های متنوع علمی، پژوهشی و اخلاقی ادامه دارد./936/302/ب3

ارسال نظرات