۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۴
کد خبر: ۴۳۹۶۵۹
معاون تهذیب حوزه علمیه ماهان کرمان:

هدف دشمن در منطقه ایجاد فتنه و از بین بردن ایران است

کارشناس مسائل دینی با توجه به این که هدف دشمن در منطقه ایجاد فتنه و از بین بردن ایران است، گفت:  یکی از نقشه های دشمن برای از بین بردن کشور مسلمان ایران این است که دشمن در اطراف کشور ایران، جنگ هایی را برپا کرده است که می خواهد با از بین بردن دیگر کشور های مسلمان به ایران بگوید اسلام نابود است.
ایران

حجت الاسلام حامد شاه حیدری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، پیرامون دشمن شناسی، گفت: مهم ترین وظیفه مردم در دنیا این است که دشمن خود رابشناسند تا فریب آن را نخورند.

 

وی افزود: همیشه در دنیا و در تمام زمان های پیامبر و اهل بیت، جبهه های فروان همچون جبهه باطل قرار داشته که در این زمانه در مقابل جبهه اسلام و حق، جبهه کفر و باطل وجود دارد که مردم باید هر دو جبهه را بشناسند.

 

حجت الاسلام شاه حیدری با اشاره به این که راه راست همیشه در جبهه حق قرار دارد، اظهار داشت: دشمن طوری ایدولوژی طراحی کرده که فقط می خواهد دیگران را هم فکر خود کرده و تا منافع خود را کسی کند.

 

وی ابراز داشت: زمانی جبهه کفر، کاری را بر ضد خود مشاهده کرد و امنیت خود را در خطر دید، دست به هر کاری می زند تا امنیت خود را بر قرار کند زیرا نقطه ضعف دشمن، امنیت او است.

 

کارشناس مسائل دینی با توجه به این که هدف دشمن در منطقه ایجاد فتنه و از بین بردن ایران است، خاطرنشان کرد: دشمن احساس کرده که مردم ایران با رهبر فرزانه خود می خواهند آن ها را از بین ببرند و در نتیجه به امنیت جهانی خلل وارد شود که در این صورت می خواهند با فتنه های خود، ایران را از بین ببرند.

 

وی یاد آور شد: یکی از نقشه های دشمن برای از بین بردن کشور مسلمان ایران این است که دشمن در اطراف کشور ایران، جنگ هایی را برپا کرده است که می خواهد با از بین بردن دیگر کشور های مسلمان به ایران بگوید اسلام نابود است.

 

حجت الاسلام شاه حیدری با توجه به این که در کشور بحرین نزدیک به80 درصد مردم شیعه وجود دارد، اظهار داشت: یکی از انقلاب های که در منطقه بوجود آمده در کشور بحرین است که مردم این کشور با بصیرت خود انقلابی را بر پاکرده اند.

 

وی ابراز داشت: شیخ عیسی قاسم خط قرمز مردم بحرین بوده که مردم این کشور احترام خاصی نسبت به این عالم بزرگ دارند و این بزرگوار را به نگاه رهبر انقلاب می شناسند تا انقلاب را به کشور بحرین دعوت کند.

 

استاد حوزه علمیه ماهان با بیان این که کشور ایران به طور صریح فرمود که نباید به شیخ عیس قاسم اهانت شود، ابراز داشت: کشور عربستان با بحرین تفاوت های زیادی همچون در شیعه بودن دارند زیرا بسیار زیادی از مردم عربستان سنی هستند و همه بداند اگر هم به شیخ عیسی قاسم اهانتی هم وارد شود، باز هم سخنان این بزرگوار در اذهان مردم وجود دارد.

 

وی در پایان با بیان این که تبری و تولی از خصوصیات دین اسلام است، گفت: روحانیان علاوه بر این که از دوستی با اهل بیت با مردم صحبت می کنند، سعی کنند که از بیزاری با دشمن و دشمن شناسی هم سخنرانی های را داشته باشند تا مردم نسبت به دشمن بصیرت کافی را داشته باشند./9707/302/ب3

ارسال نظرات