۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۶
کد خبر: ۴۶۷۶۱۴
جانشین سازمان بسیج طلاب و روحانیون کشور:

اعزام مبلغ از فعالیت های سازمان بسیج طلاب و روحانیون است

جانشین سازمان بسیج طلاب و روحانیون کشور با بیان اینکه اعزام مبلغ و مبلغه به سراسر کشور اعم از مناطق محروم و غیر محروم از فعالیتهای سازمان بسیج طلاب و روحانیون کشور است، گفت: استفاده از ظرفیت اساتید، فضلا و مدرسین بسیجی مورد توجه سازمان بسیج طلاب و روحانیون قرار دارد.
داراب کلاهی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام داراب کلاهی، جانشین سازمان بسیج طلاب و روحانیون کشور، امروز در مراسم قشر سازمان بسیج طلاب و روحانیان که به همت بسیج طلاب تهران بزرگ و بسیج طلاب استان تهران در مدرسه علمیه جامعه امیرالمومنین(ع) برگزار شد، اظهار داشت: سازمان بسیج طلاب و روحانیون با فرمان تاریخی امام راحل تشکیل شد.

وی افزود: بسیج طلاب و روحانیون به عنوان یک ظرفیت خوب در میان اقشار مختلف بسیج با رسالتهای مختلفی که بر دوش دارد به نحو احسن در حال انجام وظیفه است.

جانشین سازمان بسیج طلاب و روحانیون کشور با اشاره به فعالیتهای بسیج طلاب و روحانیون، عنوان کرد: همکاری و اعزام هزاران نفر به راهیان نور همچنین اعزام مبلغ و مبلغه به سراسر کشور اعم از مناطق محروم و غیر محروم و سایر مراسمها از فعالیتهای سازمان بسیج طلاب و روحانیان به شمار می‌رود.

حجت الاسلام داراب کلاهی گفت: فعالیت‌های گسترده سازمان بسیج طلاب همچون برگزاری اردوهای جهادی، جشنواره های علمی و پژوهشی، فعالیتهای گسترده فرهنگی، جذب و حفظ و انسجام طلاب و ... است.

وی خاطر نشان کرد: استفاده از ظرفیت اساتید، فضلا و مدرسین بسیجی از اهدافی است که سازمان بسیج طلاب و روحانیون بسیار مورد توجه قرار داده است./202/813/ب1

ارسال نظرات