۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۸
کد خبر: ۴۷۰۰۶۳
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان:

حضور در راهپیمایی 9 دی اعلام آمادگی در برابر فتنه دشمن است

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان شرکت در راهپیمایی 9 دی و بزرگداشت این روز حماسه ساز را وظیفه ای همگانی دانست و گفت: ملت ایران با شرکت در راهپیمایی این روز اعلام می کنند که همواره نسبت به توطئه دشمن بیدار و آماده هستند.
9دی

حجت‌الاسلام لطف‌الله حیات‌الغیب در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، 9 دی را حماسه ای سرنوشت ساز خواند که در سایه بصیرت ملت بیدار ایران اسلامی و تیزبینی رهبری فتنه فتنه گران را خنثی ساخت.

وی با تأکید بر اهمیت گرامیداشت حماسه 9 دی، افزود: بزرگداشت این روز فرصتی است برای عبرت گرفتن از حوادث تاریخ و اعلام بیداری در برابر توطئه دشمنان انقلاب است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان تصریح کرد: ملت همیشه در صحنه حاضر ایران اسلامی در 9 دی بار دیگر با حضوری چشمگیر، تجدید میثاق خود را با ولایت و رهبری به نمایش می گذارند.

وی یادآور شد: ملت ایران اسلامی در 9 دی سال 88 در پاسخ به ندای رهبر معظم انقلاب به صحنه آمدند و فتنه دشمنان را خنثی کردند.     

حجت الاسلام حیات الغیب 9 دی را تجلی بصیرت ملت ایران دانست و گفت: مردم همیشه در صحنه حاضر در این روز با گرامیداشت حماسه 9 دی بار دیگر ایستادگی پای آرمانهای انقلاب را به دشمن ثابت می کنند.

مدیر مدرسه علمیه کمالیه خرم آباد در ادامه از برگزاری مراسم 9 دی در حوزه علمیه کمالیه خرم آباد خبر داد و خاطرنشان کرد: این مراسم با سخنرانی مرتضی کشکولی، فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان برگزار می‌شود.

حجت الاسلام حیات الغیب فضاسازی شهر و نصب بنرها، پوشش برنامه ۹ دی از سوی صدا و سیما استان، اجرای برنامه های 9 دی در فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان تبلیغات، حوزه هنری و کانون پرورش فکری کودکان را از دیگر برنامه ها به مناسبت گرامیداشت 9دی عنوان کرد./9459/303/ب2

ارسال نظرات