۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۶
کد خبر: ۴۹۵۱۷۸
ريیس هیأت بازرسی انتخابات کشور:

۶۰ هزار بازرس در شعب اخذ رأی مستقر می­ شوند

رییس هیأت بازرسی انتخابات کشور با بیان اینکه تدابير لازم براي صيانت از آراي مردم در انتخابات اتخاذ شده است، گفت: در این راستا ۶۰ هزار بازرس و چهار هزار سربازرس در شعب اخذ رأی حضور می­یابند.
وجه الله خدمتگزار- رییس ستاد بازرسی انتخابات کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، وجه الله خدمتگزار، ريیس هیأت بازرسی انتخابات کشور، امروز در جمع خبرنگاران خراسان شمالی، با اشاره به در پیش بودن انتخابات دوازدهمين دوره رياست جمهوري، پنجمين دوره شوراهاي اسلامی شهر و روستا و میان‌دوره‌ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: در راستاي صيانت از آراي مردم در این انتخابات تدابير لازم اتخاذ شده است.

وی با بيان اينكه مردم نسبت به رأيی كه می‌دهند نگران نباشند و خيالشان راحت باشد، گفت: با تمام توان از آرای مردم صیانت می‌کنیم تا با مشاركت و پشتيباني حداکثری آنها شاهد انتخاباتي سالم و به دور از هرگونه تنش و تشنج باشيم و به اين طريق كشور در برابر دشمنان با قاطعيت ظاهر شده و اقتدار نظام اسلامي بار دیگر براي همگان به اثبات برسد.

خدمتگزار اضافه كرد: در راستاي صيانت از آراي مردم و برگزاري انتخاباتي سالم و پرشكوه علاوه بر 60 هزار بازرس در شعب اخذ رأی، چهار هزار سربازرس هم در این شعب حضور می‌یابند تا از هرگونه اقدام غیرقانونی جلوگيري شود.

وي ادامه داد: برای هر 15 شعبه اخذ رأی یک سربازرس در نظر گرفته شده و بر سر هر صندوق هم يك بازرس نظارت می‌کند تا شاهد برگزاری انتخابات سالم و قانونمند در كشور باشيم.

خدمتگزار در ادامه با تأكيد بر اينكه امكانات دولتي بیت‌المال و متعلق به همه مردم است، تصريح كرد: هدف اصلي برگزاري انتخاباتي سالم و قانونمند است و در اين راستا اگر كسي از امكانات دولتي استفاده غیرقانونی كند، بايد پاسخگو باشد.

وي خاطرنشان كرد: دشمنان هميشه به انتخابات به‌عنوان يك فرصت براي اجراي نقشه‌ها و توطئه‌های خود و ايجاد اغتشاش و دودستگي در كشور نگاه می‌کنند؛ ازاین‌رو ما باید در اين انتخابات هم مانند انتخابات دوره‌های گذشته با اعمال نيك و اخلاق انتخاباتي خوب خود نگذاريم دشمنان به اهداف شوم خود برسند.

خدمتگزار افزود: از بدو پيروزي انقلاب شكوهمند اسلامي تا به امروز مردم بيدار و هميشه در صحنه ایران اسلامی فرصتي به دشمنان نداده‌اند؛ به‌گونه‌ای که انتخابات هر دوره شکوهمندتر از دوره قبل برگزار شده است و به طور يقين در اين انتخابات هم شاهد حضور حداكثري مردم و حماسه‌ای ديگر خواهيم بود.

وي اضافه كرد: در حقيقت دشمنان هم اراده و غيرت مردم ايران را درك کرده‌اند و به اين نتيجه رسیده‌اند كه هر اقدامي برای مهار انقلاب اسلامي انجام دهند شكست می‌خورند مگر اينكه بتوانند از طريق خود اين مردم براي اهداف شوم خود اقدام كنند.

خدمتگزار خاطرنشان كرد: يكي از افتخارات نظام اسلامي اين است كه در هر شرايطي انتخابات را باشكوه و بدون هيچ تأخير و مشکلی برگزار كرده و مردم هم با تمام توان، همه سختی‌ها نظير تحریم‌ها را تحمل كرده و ذره‌ای از دفاع انقلاب اسلامي كوتاه نیامده و نمی‌آیند.

گفتني است، دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان‌دوره‌ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی 29 اردیبهشت‌ماه امسال در سراسر کشور برگزار می‌شود./9314/۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات