۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۹
کد خبر: ۴۹۶۱۹۶
فولادگر:

اصلاح مدیریت کشور با پیروزی جریان انقلابی میسر می‌شود

نماینده مجلس شورای اسلامی با تأکید بر لزوم بررسی نامزدها و تفکرات و سوابق آنها از سوی مردم برای انتخاب شخص اصلح، گفت: اصلاح مدیریت کشور با پیروزی جریان انقلابی میسر می‌شود.
فولادگر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حمیدرضا فولادگر، نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، امشب در مسجد جامع اصفهان، با اشاره به اهمیت انتخاب آگاهانه و انتخاب شخص اصلح در انتخابات پیش رو، گفت: شرایط اکنون به این صورت است که مردم باید از بین دو گفتمانی که در عرصه انتخابات وجود دارد یکی را برگزینند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، با تأکید بر لزوم توجه به معیارهای انتخاب اصلح برای انتخاب شخص مورد نظر در انتخابات ریاست جمهوری، تصریح کرد: لازم است که مردم سوابق نامزدها و نزدیک بودن آنها و تفکراتشان با رهبر معظم انقلاب را مورد بررسی قرار دهند، مردم باید در کنار تحقیق و تفحص به سراغ اشخاص آگاه و بزرگان جامعه رفته و در نهایت گزینه اصلح را انتخاب کنند.

استقبال خوبی از نامزدهای انقلابی صورت گرفته است

وی با بیان اینکه مردم علاوه بر شناخت فرد اصلح، او را به دیگر افراد جامعه معرفی کنند، افزود: بررسی‌ها نشان می‌دهد که استقبال خوبی از سوی مردم نسبت به گزینه‌های انقلابی صورت گرفته است و آرای آنها از آقای روحانی و جهانگیری بیشتر است، اگر انتخابات وارد مرحله دوم هم شود می‌تواند پیروزی نهایی را برای نیروهای انقلابی به دنبال داشته باشد.

فولادگر با اشاره به بیانیه خواندن جهانگیری در مناظره دوم، دفاع وی از دختر وزیر آموزش و پرورش برای واردات لباس را موجب نزول شأن سیاسی جهانگیری دانست و اظهار کرد: علیرغم اینکه آقای روحانی و آقای جهانگیری در مناظره دوم بیشتر از مناظره اول دچار مشکل شدند و در جذب آرای مردم ناتوان ماندند آقای میرسلیم و حجت الاسلام والمسلمین رئیسی عملکرد بهتری نسبت به مناظره اول داشتند و کمک‌های بسیاری را به جریان انقلابی در عرصه انتخابات نمودند و توانستند مسائل خوبی را مطرح کنند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، با انتقاد از عملکرد ضعیف مجری مناظره‌ها و عدم توان کنترل برخی نامزدها برای پاسخ گفتن به سؤالات مجری، عنوان کرد: رسالت مهم رسانه ملی پرسشگری از نامزدهای انتخاباتی است، این درست نیست که آقای روحانی و برخی از دیگر کاندیداها به جای پاسخگویی به سؤالات مجری به مسائل دیگر بپردازند، ممکن است لازم باشد صدا و سیما در انتخاب مجری مناظرات به سراغ گزینه دیگری برود.

امکان افزایش یارانه اقشار کم درآمد وجود دارد

وی لزوم پرداختن نامزدهای جبهه انقلاب به مسائل اقتصادی با ارائه برنامه دقیق و هدفمند متذکر شد و گفت: بسیاری از کسانی که یارانه می‌گیرند نیاز چندانی به آن ندارند، اینکه گفته شود امکان افزودن به مبلغ یارانه‌ها وجود ندارد صحیح نیست بلکه با حذف یارانه اقشار دارای درآمد بالا می‌توان یارانه افراد کم درآمد را افزایش داد.

فولادگر با اشاره به تلاش اصلاح طلبان و اعتدال گرایان برای تخریب دولت قبلی به جای پاسخگویی نسبت به مسائل و مشکلات، حضور احمدی‌نژاد در این دوره از انتخابات را موجب ایجاد دو قطبی و فضای مناسب برای این جناح دانست و تصریح کرد: هدف نیروهای انقلابی تنها انتخاب آقای قالیباف یا حجت الاسلام والمسلمین رئیسی نیست، بلکه هدف اصلاح جریان مدیریتی کشور است که این موضوع تنها با پیروزی نیروهای انقلابی بر جناح رقیب عملی خواهد شد./1304/۲۰۲/ب2

ارسال نظرات