۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۹
کد خبر: ۵۱۰۱۹۰
در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی؛

جلسه شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت برگزار شد

جلسه شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت با حضور مسؤولان برگزاری برنامه‌های دهه کرامت در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برگزار شد.
دهه کرامت

به گزراش خبرنگار خبرگزاری رسا، جلسه شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت با حضور مسؤولان برگزاری برنامه‌های دهه کرامت در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برگزار شد.

در این جلسه آیت الله محمد محمدی ری شهری تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) به ایراد سخنرانی پرداخت و گفت: دهه کرامت فرصت مناسبی برای انتقال فرهنگ اصیل اهل بیت(ع) به متن جامعه به ویژه جوانان به شمار می‌رود.

وی اسلام را به عنوان دین شادی بیان کرد و اظهار داشت: اسلام شادی را از دو زاویه پایدار و غیر پایدار بودن مورد بررسی قرار می‌دهد و مردم را به سمت و سوی شادی پایدار سوق می‌دهد.

در ادامه حجت الاسلام حمیدرضا دبیر ستاد عالی کانون های مساجد کشور گفت: مردمی کردن برگزاری برنامه‌های دهه کرامت از اولویت همه فعالیت‌های دهه کرامت محسوب می‌شود.

دبیر ستاد عالی کانون های مساجد کشور ادامه داد: برگزاری برنامه‌های دهه کرامت در 80 هزار مسجد در کشور بهترین فرصت برای ترویج فرهنگ نبوی، علوی و حسنی به شمار می‎رود.

در ادامه عباس سلیمی معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)، به ایراد سخنرانی پرداخت و گفت: برگزاری برنامه‌های دهه کرامت در سراسر کشور بسیار ارزشمند است.

وی با اشاره به دشمنی دشمنان اسلام بیان داشت: برگزاری برنامه‌های دهه کرامت با توجه به دشمنی دشمنان اسلام و ایجاد شبهه در میان مسلمانان ظرفیت خوبی برای خنثی سازی این فتنه‌ها به شمار می‌رود.

در بخش دیگر حجت‌الاسلام جواد بهشتی پور مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس حضرت معصومه(س) گفت: شعار امسال دهه کرامت در شادی اهل بیت(ع) شاد باشیم، است.

مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس حضرت معصومه(س) ادامه داد: تنها دهه‌ای که مورد تایید علما و مراجع و در بیانات رهبر معظم انقلاب به آن اشاره شد دهه کرامت بود که به عنوان دهه شادی اهل بیت(ع) به شمار می‌رود./202/813/ب1

ارسال نظرات