۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۸
کد خبر: ۵۱۰۳۳۲
به مناسبت ایام دهه کرامت؛

کتاب الگوی شادی از نگاه قرآن و حدیث منتشر شد

نماینده سازمان بسیج مستضعفین در شورای دهه کرامت گفت: کتاب الگوی شادی از نگاه قرآن و حدیث به مناسبت ایام دهه کرامت چاپ و انتشار یافت.
دهه کرامت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حسینی نماینده سازمان بسیج مستضعفین در شورای دهه کرامت، امروز در نشست شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت که در تالار شیخ صدوق آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برگزار شد، گفت: هفتمین جشنواره کتابخانه رضوی در حال برگزاری است.

وی افزود: در این جشنواره ما شاهد رشد دوبرابری شرکت کنندگان هستیم و 240 هزار نفر در این جشنواره تا به امروز ثبت نام کرده‌اند و ثبت نام در این جشنواره به صورت اینترنتی بوده و تا 20 تیر تمدید شده است.

حسینی با تاکید براینکه برنامه‌ها و جشن‌های دهه کرامت باید به سمت و سوی مردمی شدن سوق پیدا کند، بیان داشت: هیات و حسینیه‌ها نقش بسزایی در مردمی شدن جشن‌های دهه کرامت خواهند داشت.

نماینده سازمان بسیج مستضعفین در شورای دهه کرامت ادامه داد: دعوت از هیئات بزرگ برای عضو شدن در شورای دهه کرامت و شرکت آنان در برنامه‌ها نقش مهمی در مردمی شدن این ایام خواهد داشت.

وی با اشاره به شعار دهه کرامت سال 96 مبنی براینکه «با شادی اهل بیت(ع) شاد باشیم» گفت: انتشار کتاب الگوی شادی از نگاه قرآن و حدیث کتاب بسیار ارزشمندی است که از سوی آیت الله محمدی ری شهری به قلم تحریر درآمده است./202/813/ب1

 

 

 

 

ارسال نظرات