۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۶
کد خبر: ۵۲۴۲۱۷
عصر امروز؛

مراسم اختتامیه طرح تابستانی نشاط معنوی در شهرری برگزار شد

مراسم اختتامیه طرح تابستانی نشاط معنوی امامزاده عبدالله(ع)، بقاع مقدس شیخ صدوق(ره) و جوانمرد قصاب در شبستان بزرگ بقعه شیخ صدوق(ره) برگزار شد.
لوگو طرح نشاط معنوی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم اختتامیه طرح تابستانی نشاط معنوی عصر امروز در شبستان بزرگ آستان مقدس شیخ صدوق(ره) برگزار شد.

بر اساس این گزارش طرح تابستانی نشاط معنوی با کلاس‌های آموزشی قرآن ویژه پسران و دختران بزرگسال و نونهال در آستان مقدس شیخ صدوق(ره)، امامزاده عبدالله(ع) و بقعه جوانمرد قصاب در سه ماه تابستان دایر بود.

گفتنی است که این دوره‌ آموزشی قرآن در رشته‌های حفظ، قرائت، ترتیل، مفاهیم، روخوانی و روان‌خوانی قرآن‌کریم در ایام سه ماهه تابستان به منظور نشر معارف دینی و پرکردن اوقات فراغت کودکان، دانش آموزان و اهالی محل در نظر گرفته شده بود.

همچنین در این مراسم استاد ممتاز بین المللی احمد ابوالقاسمی به قرائت آیاتی از کلام الله مجید پرداخت.

این مراسم که با حضور قرآن پژوهان و خانواده‌های آنان برگزار شد از تعداد زیادی از قرآن آموزان در رشته‌های مختلف قرآنی تجلیل به عمل آمد و هدایایی به رسم یادبود به تمام شرکت کنندگان در کلاس‌های آموزشی قرآن اهدا شد.

برخی از اسامی قرآن آموزان حائز رتبه به نام‌های صدیقه حضوری، خانم نازنین غلامی، عرشیا سعیدیان، فاطمه سادات لواسانی، سحر یاری، زینب شکری، زهرا تهرانی، اعظم احمدی، محبوبه پور امینی، زهره قلی‌زاده، فاطمه زهرا علی اصغر، امیر محمد و مائده سبزواری است./813/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات