۱۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۱
کد خبر: ۵۴۲۱۹۲
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام:

عربستان سعودی با قطع ارتباط با آمریکا، مسلمان بودن خود را ثابت کند

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: از دولت عربستان می‌خواهیم مسلمان بودن خود را با قطع ارتباط با آمریکا و یا فراخواندن تمام دیپلمات‌های خود از این کشور و قطع یا محدود کردن صادرات نفت خود به اثبات برساند.
محسن رضایی

به گزارش خبرگزاری رسا در هرمزگان، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در همایش "عمل در سایه وحدت" که با حضور مسؤولان کشوری، استانی و شهرستانی که در تالار وحدت قشم برگزار شد با تبریک هفته وحدت و با بیان اینکه امیدوارم عمل در سایه وحدت روزبه‌روز تقویت و گسترش پیدا کند، اظهار داشت: استان هرمزگان به ویژه جزیره قشم در طول تاریخ انقلاب، تجلی بخش وحدت بین برادران شیعه و سنی بوده است.

وی با بیان اینکه حضرت محمد (ص) از بزرگترین افتخارات مسلمانان و الگوی بی‌نظیری در عالم هستی است، افزود: با تولد رسول اکرم عالم هستی معنا پیدا کرد و بشریت مسیر روشن و امید تازه‌ای را در خود بوجود آورد و حقیت عالم دارای یک فلسفه‌ای است که پیامبر مسلمین در کانون آن وجود دارد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه خدای متعال با همه عظمت و بزرگی به همراه ملائکه بر پیامبر اسلام درود می‌فرستند، یادآور شد: همه این افتخارات از آن ما مسلمانان است که باید قدرشناس این نعمات باشیم و به معنای واقعی تلاش کنیم مسلمان بمانیم، مسلمان زندگی کنیم و مسلمان از دنیا برویم.      

رضایی با اشاره به اینکه در حدود 100 سال است که غرب، آشکار و پنهان در حال انتقام‌کشی از امت اسلام است، تصریح کرد: غربی‌ها و به ویژه آمریکا برای انتقام از مسلمانان غده سرطانی به نام اسرائیل در جهان اسلام بوجود آوردند و از آن زمان تاکنون همه شرارت‌ها را با محوریت اسرائیل و صهیونیسم بوجود آوردند.  

وی ادامه داد: بسیاری در کشور نمی‌خواهند قبول کنند که آمریکا و اسرائیل در جهان از رفتار واحدی پیروی نمی‌کنند و بردگی امت اسلام را می‌خواهند یادآور شوند، جالب است که آمریکا از نوکران خود همچون شاه معدوم و صدام حمایت نکرده‌اند و از عربستان سعودی نیز در آینده  حمایت نمی‌کند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه اقدام ترامپ در خصوص اعلان پایتختی اسرائیل در بیت المقدس، تحقیر و اهانت به مسلمانان است، گفت: این اقدام آن‌قدر غیرقابل تفسیر است که غربی‌ها نیز نسبت به سخنان ترامپ موضع گرفته‌اند.

رضایی با اظهار اینکه این موضع‌گیری‌ها واقعی نیست و تنها منافع خود را درنظر دارند تا مسلمانان شیرهای نفت را بروی آنان نبندند؛ اگر واقعیت دارد باید عملا به اثبات برسانند، تاکید کرد: مسلمانان راهی جز قیام علیه آمریکا و اسرائیل در سایه وحدت ندارند، این قیام از جمهوری اسلامی ایران شروع شده و ایران اسلامی پرچمدار قیام حق علیه باطل است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه اقدام ترامپ، برنامه ریزی شده و طرحی برای مقابله با رونق اسلام و تشکیل تمدن اسلامی است اظهار داشت: از دولت عربستان می‌خواهیم مسلمان بودن خود را با قطع ارتباط با آمریکا و یا فراخواندن تمام دیپلمات‌های خود از این کشور و قطع یا محدود نمودن صادرات نفت خود به اثبات برساند، آیا عربستان این کار را خواهد کرد؟/۸۵۱/د۱۰۳/ب۱

ارسال نظرات