۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۸
کد خبر: ۵۴۳۷۱۷
آیت الله علما:

اشتغال در فوریت های پزشکی به منزله خدمت به خدا و مردم است

آیت الله علما اشتغال در فوریت های پزشکی را به منزله خدمت به خدا و مردم خواند و گفت: هر لحظه خدمت در فوریت های پزشکی سرمایه ای ارزشمند برای زندگی ابدی کارکنان محسوب می شود.
آیت الله علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه پیش از ظهر امروز در نشست با مدیر و جمعی از کارکنان مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان کرمانشاه ابراز داشت: خدمت در اورژانس و فوریت های پزشکی از مشاغل خداپسندانه بوده و چشم امید مردم در حوادث و گرفتاری ها بعد از خدا به کارکنان فوریت های پزشکی است.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: خدمت در فوریت های پزشکی به منزله عبادت است زیرا کارکنان فوریت های پزشکی در راستای حل مشکلات و گرفتاری های مردم اقدام می کنند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: مردم در رخدادها و حوادث مختلف با دیدن کارکنان خدوم فوریت های پزشکی احساس آرامش و امنیت می کنند.

وی در ادامه بیان داشت: هر لحظه خدمت در فوریت های پزشکی سرمایه ای ارزشمند برای زندگی ابدی کارکنان محسوب می شود زیرا کار در فوریت های پزشکی به منزله خدمت به خداوند و مردم است.

آیت الله علما فوریت های پزشکی را از مهمترین ارگان های کشور خواند و اظهار داشت: خانواده های کارکنان فوریت های پزشکی نیز در اجر و ثواب کاری آنها شریک هستند.

امام جمعه کرمانشاه مطرح کرد: درک شرایط کاری سخت کارکنان فوریت های پزشکی، خانواده های آنها را در همراهی آنها کمک می کند زیرا این شغل از مشاغل با اهمیت و خداپسندانه است.

گفتنی است در پایان این نشست صائب مدرسی مدیر مرکز حوادث و فوریت های پزشکی استان کرمانشاه به ارائه گزارشی از عملکرد این مرکز در ایام اربعین و حادثه زلزله اخیر کرمانشاه پرداخت./8571/پ202/ب1

ارسال نظرات