۱۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۹
کد خبر: ۵۶۷۳۶۲
حجت الاسلام والمسلمین اختری:

امت اسلام تسلیم زورگویی های مستکبران و صهیونیست ها نمی شود

رییس مجمع جهانی اهل بیت(ع) با بیان اینکه مردم در راهپیمایی روز قدس با مردم مظلوم فلسطین همدردی خواهند کرد، گفت: حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس خط بطلانی بر یاوه گویی‌های صهیونیست‌ها و آرمان‌های دشمنان است.
اختری، دبیرکل مجمع جهانی اهل‌بیت (ع)

حجت الاسلام والمسلمین حسن اختری رییس مجمع جهانی اهل بیت(ع)، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با تاکید بر حضور پر شور مردم در راهپیمایی روز قدس، گفت: وجود و شکل گیری جریان‌های مختلف در منطقه و تدارک نقشه‌های شوم برای نادیده گرفتن حقوق فلسطینیان و به فراموشی کشاندن اشغال سرزمین فلسطین بر ضرورت حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس بیش از گذشته می افزاید.

وی افزود: رییس جمهور فعلی آمریکا بر انتقال سفارت به قدس تاکید داشته و از سایر کشورها نیز می‌خواهد تا با نادیده گرفتن حقوق مردم فلسطین این کار را هر چه سریع‌تر انجام دهند.

حجت الاسلام والمسلمین اختری عادی سازی و ایجاد ارتباط با رژیم صهیونیستی و تبادل سفیر با اسرائیل را از اقدامات خصمانه برخی حکومت‌ها مانند آل سعود جنایتکار  و برخی کشورهای حاشیه خلیج فارس دانست و ابراز کرد: در حال حاضر حملات وحشیانه رژیم اشغالگر صهیونیستی به مردم بی دفاع فلسطین مصداق بارز نادیده گرفتن حقوق ملت مظلوم فلسطینی است.

رییس مجمع جهانی اهل بیت(ع) ادامه داد: امروز اسرائیل غاصب درصدد آن است تا با کمک آمریکا و برخی کشورها مانند آل سعود مانع بازگشت آوارگان فلسطینی به کشور خودشان شوند، همچنین در تلاش هستند با یهودی سازی بیت المقدس زمینه اخراج  فلسطینی‌ها از سرزمین قدس را فراهم آورند.

وی با تاکید بر اینکه مردم مسلمان و غیر مسلمان در روز قدس نفرت و انزجار خودشان را نسبت به تصمیمات ظالمانه رژیم صهیونیستی ابراز خواهند کرد، گفت: حضور مردم در راهپیمایی روز قدس به معنای ابراز انزجار و تنفر نسبت به اقدامات و تصمیمات غیر انسانی و زورگویانه‌ رژیم صهیونیستی است که در هیچ قانون حقوقی و بین المللی پذیرفته شده نیست.

حجت الاسلام والمسلمین اختری با بیان اینکه مردم در راهپیمایی روز قدس با مردم مظلوم فلسطین همدردی خواهند کرد، اظهار داشت: مردم فلسطین طی هفته های اخیر با برگزاری تظاهرات و راهپیمایی خواستار بازگرداندن خانه، سرزمین و کاشانه خودشان هستند از این رو حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس خط بطلانی بر یاوه گویی‌های صهیونیست‌ها و تلاش های مذبوحانه آنان است.

رییس مجمع جهانی اهل بیت(ع) ادامه داد: دشمنان تصور می‌کنند می‌توانند نقشه‌های شوم خودشان را هر طور که می‌خواهند در فلسطین پیاده کرده و مردم فلسطین را از کشور خودشان اخراج کنند در حالی که در روز قدس مردم با اجتماع عظیم خودشان به آنان خواهند فهماند ملت مسلمان هرگز تسلیم زورگویی‌ها و خواسته‌های ناحق، غیر قانونی و غیر شرعی جنایتکاران اسرائیلی نخواهند شد و اگر لازم باشد همین مردم در جبهه‌های نبرد حاضر شده و با حمایت از جبهه مقاومت، آنان را در مبارزه با کفر یاری خواهند کرد.

وی با بیان اینکه مردم باید فرمایش رهبر معظم انقلاب را نصب العین خود قرار دهند، خاطرنشان کرد: ایشان در روز 14 خرداد اشاره به حضور گسترده مردم در روز جهانی قدس داشتند از این رو مردم برای عمل کردن به دستور رهبری در راهپیمایی روز قدس باید حضوری گسترده داشته باشند./813/ت۳۰۲/ق

ارسال نظرات