۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۶
کد خبر: ۵۸۲۱۲۷
مدیر مجموعه فرهنگی طلیعه داران ظهور خبر داد؛

راه اندازی پویش مردمی «زیارت به نیابت» از سوی قرارگاه جهادی سردار اسکندری

حجت الاسلام جزایری از راه اندازی پویش مردمی زیارت به نیابت از سوی قرارگاه جهادی سردار اسکندری وابسته به مجموعه طلیعه داران ظهور خبر داد.
کاروان زیارتی  بهشت تا بهشت

حجت الاسلام سید علی جزایری، مدیر مجموعه فرهنگی طلیعه داران ظهور، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اینکه طی دو سال اخیر کاروان زیارتی مجموعه راه اندازی شده است، اظهار داشت: این کاروان در مسیر کاظمین کربلا حضور خواهد یافت؛ چرا که در این مسیر می توان با بومی های ساکن ارتباط برقرار و فعالیت های تبلیغی را به بهترین شکل ممکن انجام داد.

مدیر مجموعه فرهنگی طلیعه داران ظهور با بیان اینکه سابق بر آن نیز برخی طلاب در این مسیر فعالیت های تبلیغی انجام دادند، گفت: با توجه به امنیت موجود در عراق باید از همه مسیرهای منتهی به کربلا استفاده کرد و بسیار خوشحالیم که طلاب و نیروهای حزب اللهی در مسیر تعیین شده ما حضور خواهند داشت.

حجت الاسلام جزایری ادامه داد: ثبت نام در کاروان هم اکنون در حال اجرا است سال های گذشته 50 نفر حضور پیدا می کردند اما امسال با توجه به اوضاع اقتصادی اینکه تعداد بیشتر شود یا کمتر را هنوز مورد ارزیابی قرار ندادیم.

وی با بیان اینکه کاروان ها از مرز شلمچه عازم عراق شده و پس از زیارت اربعین بازخواهند گشت، عنوان داشت: 3 آبان ماه اعزام کاروان ها که تنها مختص برادران است، صورت می گیرد و تا 8 مهرماه ادامه خواهد یافت.

وی با اشاره به قرارگاه جهادی سردار اسکندری وابسته به مجموعه طلیعه داران ظهور خاطرنشان کرد: این قرارگاه قصد راه اندازی پویش مردمی زیارت به نیابت را با توجه به وضعیت اقتصادی موجود دارد و هدف از چنین پویشی آن است تا افراد کم بضاعت غیرقادر برای حضور در کربلا، به دیگران برای حضور در حرم سیدالشهدا نیابت دهند.

مدیر مجموعه فرهنگی طلیعه داران ظهور افزود: هدف دیگر بهره مندی از ظرفیت خیران فعال در حوزه زیارت است تا از این طریق کم بضاعت ها قادر به زیارت اباعبدالله الحسین(ع) باشند./9456/ت303/ب1

ارسال نظرات