۲۵ اسفند ۱۳۸۹ - ۰۸:۰۹
کد خبر: ۱۰۰۶۷۴
اعتراف نخست وزیر اسرائیل؛

رژیم صهیونیستی در آستانه نابودی و فروپاشی است

خبرگزاری رسا ـ تحولات اخیر در برخی از کشورهای عربی و شمال آفریقا تمامی برنامه ریزیهای اسرائیل را به هم ریخته بطوریکه سردمداران این رژیم از اعتراف به شکست دیگر ابایی ندارند.
فروپاشي اسرائيل
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از گاردین، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر صهیونیستی بارها نگرانی خود را اعلام کرده است و می گوید میدان مبارزه جهانی سخت شده است و همه ما باید هوشیاری‌مان را چند برابر کنیم.

تغییرات ناگهانی در جهان و در تصمیمات رژیم صهیونیستی نشان می‌دهد اختلاف زیادی میان سیاستمداران صهیونیستی حاکم شده است.

شکست سیاست‌های رژیم صهیونیستی در فلسطین این رژیم را بر آن داشت تا روابطش را با کشورهای همسایه بویژه دولت‌های دیکتاتوری عربی بیشتر کند اما سقوط یکباره این دیکتاتورها بخصوص حسنی مبارک باعث شد نتانیاهو خود را در میدان مبارزه تنها بیابد و از مقابله در برابر حماس در غزه ناامید شود.

از سوی دیگر نتانیاهو رابطه خود با اروپا را نیز متشنج می‌بیند چرا که آنجلا مرکل، صدراعظم آلمان از فرانسه خواست تا از طرح فلسطینی حمایت کند. در حالی که آلمان پیش از این یکی از بهترین متحدان رژیم صهیونیستی بود. به همین خاطر بنیامین نتانیاهو هفته پیش اعتراف کرد رژیم صهیونیستی در شرایطی وحشتناک گرفتار شده است و باید وارد مذاکره‌ای صادقانه با فلسطین شود./982/گ
ارسال نظرات