۲۵ فروردين ۱۳۹۰ - ۲۳:۱۷
کد خبر: ۱۰۲۰۸۶
مسؤول سازمان بسیج طلاب کشور:

چهار مجمع سیاسی طلاب در مازندران راه اندازی می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مسؤول سازمان بسیج طلاب کشور از راه اندازی چهار مجمع بررسی سیاسی طلاب و روحانیان امسال در مازندران خبر داد و گفت: برنامه ریزی های لازم در خصوص برگزاری این مجامع صورت گرفته است.
چهار مجمع سیاسی طلاب در مازندران راه اندازی می‌شود چهار مجمع سیاسی طلاب در مازندران راه اندازی می‌شود
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در غرب مازندران، حجت الاسلام محمد نعیمی، مسؤول سازمان بسیج طلاب کشور پنجشنبه در مراسم آغاز به کار مجمع بررسی های سیاسی طلاب و روحانیان غرب استان در نوشهر، تربیت هادیان سیاسی مورد نیاز سازمان بسیج طلاب و روحانیان را از اهداف تشکیل این مجمع اعلام کرد و بیان داشت: این دوره برای ارتقای سطح بینش و هدایت سیاسی و تحقق بخشیدن به فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر این‌که حوزه‌ها و روحانیت باید نبض تفکر بوده و همواره نیاز آینده جامعه را در دست داشته و چند قدم جلوتر از حوادث، عکس العمل مناسب نشان دهند، برگزار می شود.

وی افزود: در این دوره آموزشی شرکت کنندگان تحلیل سیاسی، مقابله با تهدیدات نرم نظیر شبهه افکنی و جنگ روانی دشمن و آموزش های تخصصی را از استادان سیاسی فرا می گیرند.

حجت الاسلام نعیمی، آشنایی و تقویت سطح بینش سیاسی طلاب و روحانیان با مسائل روز کشور و سطح جهان را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: روحانیت به عنوان یکی از اقشار تأثیرگذار جامعه اسلامی باید علاوه بر مباحث دینی و تبلیغی در حوزه سیاسی نیز دارای اطلاعات کافی باشند.

مسؤول سازمان بسیج طلاب کشور در ادامه سخنان خود از راه اندازی چهار مجمع بررسی سیاسی طلاب و روحانیان امسال در مازندران خبر داد و گفت: برنامه ریزی های لازم در خصوص برگزاری این مجامع صورت گرفته است.

وی در بخش دیگری ازسخنان خود به بیداری اسلامی در منطقه اشاره کرد و آن را نوید بخش تشکیل خاورمیانه ای جدید با محوریت اسلام دانست و خاطرنشان کرد: منشأ این تحولات برگفته از انقلاب اسلامی ایران است.

حجت الاسلام نعیمی، ملت ولایت مدار و آگاه ایران اسلامی را الگویی برای مردم مسلمان منطقه معرفی کرد و بیان داشت: امروز امت اسلامی خاورمیانه به تأسی از مقاومت و ایستادگی ملت ایران در سه دهه اخیر در برابر حکومت های ظالم و فاسد خود ایستاده اند.

وی به تلاش آمریکا برای سوء استفاده از وضعیت منطقه اشاره کرد و گفت: آمریکایی ها همواره به دنبال بهره برداری از کشورهای مسلمان منطقه در جهت منافع خود بوده و هستند.

مسؤول سازمان بسیج طلاب کشور در ادامه سخنان خود به تلاش سی ساله نظام سلطه برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: استکبار جهانی همه تلاش و سرمایه خود را در سی سال گذشته برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به کار گرفت، اما ملت ایران همواره پیروز میدان بوده است.

حجت الاسلام نعیمی با اشاره به این که آمریکا در سه دهه اخیر همواره تلاش کرد تا وضعیت جمهوری اسلامی را در داخل بحرانی جلوه دهد، ادامه داد: این کشور با ترفندهای مختلف همیشه به دنبال ایجاد جنگ روانی علیه کشورمان بوده است.

وی به تلاش غرب در هدایت فتنه بعد از انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری در کشور اشاره کرد وا فزود: آمریکایی ها همه امکانات خود را برای هدایت فتنه پس از انتخابات دهم به کار گرفته بودند که با هوشیاری و بصیرت ملت ایران شکست خوردند.

حجت الاسلام نعیمی، نقش رهبرمعظم انقلاب اسلامی در خنثی کردن توطئه های دشمنان در چند سال اخیر را بسیار مهم و حیاتی ارزیابی کرد و گفت: در فتنه های انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری مقام معظم رهبری با روشنگری های عالمانه خود مانع از تحقق فتنه های دشمنان شدند./950/پ202/ص
ارسال نظرات