۲۸ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۷:۰۸
کد خبر: ۱۰۲۲۷۱

مسابقه بصیرت فاطمی در دبیرستان‌های صدرای گرگان برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ همزمان با ایام فاطمیه مسابقه بصیرت فاطمی در دبیرستان‌های علوم و معارف اسلامی گرگان برگزار شد.
شهادت حضرت فاطمه


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، سید علی میرباقری، معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان، امروز در حاشیه برگزاری این مسابقه در گفت‌و‌‍گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان گفت: مسابقه «بصیرت فاطمی» امروز همزمان با ایام فاطمیه در دبیرستان های دخترانه و پسرانه صدرای گرگان برگزار شد.

وی افزود: این مسابقه با هدف بزرگداشت سالروز شهادت حضرت زهرا(س) از سوی اداره کل تبلیغات اسلامی استان و معاونت فرهنگی دانش آموزی سازمان مدارس معارف اسلامی با عنوان طرح حفظ و مفاهیم خطبه فدکیه حضرت زهرا(س) همزمان با سراسر کشور در گرگان نیز برگزار شد.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان تصریح کرد: دانش آموزان در این دوره از مسابقات در یک سطح(حفظ یا مفاهیم) و یا در دو سطح(حفظ و مفاهیم) شرکت کردند.

میرباقری خاطرنشان کرد: کتاب خطبه حضرت زهرا(س) ترجمه حضرت آیت الله مکارم شیرازی و کتاب روزهای فاطمه(س) تألیف علی صفائی حائری از منابع آزمون این مسابقه فرهنگی بوده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود حضرت فاطمه زهرا‌(س) را الگو و سرمشق بانوان جهان دانست و اظهار داشت: زنان جامعه باید با پیروی از این بانوی بزرگ اسلام سیره عملی و جلوه های ملکوتی او را در زندگی خود به کار گیرند تا به نقطه تعالی از معنویت دست یابند.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان خاطرنشان کرد: مردم باید با ترویج فرهنگ صحیح و راه و رسم زندگی این شخصیت بزرگوار را بشناسند و با تأسی از این مهم در راستای اجرایی‌کردن شیوه‌های آن در زندگی خود بکوشند./905/پ202/س

ارسال نظرات