۳۱ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۵:۱۱
کد خبر: ۱۰۲۵۹۵
تولیت آستانه کریمه اهل بیت:

خدمت به زائران و مجاوران کریمه اهل بیت توفیقی بزرگ است

خبرگزاری رسا ـ تولیت آستانه کریمه اهل بیت(ع)، با تاکید بر اینکه مدیران قم باید قدر خدمت در این شهر مقدس را بدانند، خدمت رسانی به زائران و مجاوران بارگاه نورانی حضرت فاطمه معصومه(س) را توفیقی بسیار بزرگ ارزیابی کرد.
حجت‌الاسلام والمسلمين سعيدي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی تولیت آستانه کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه(س) روز چهارشنبه در مراسم تجلیل از خادمان ستاد تسهیلات زائران استان قم که با حضور مدیران دستگاه هایی اجرایی در شبستان نجمه خاتون حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد، از تلاش و همت مدیران استان و دستگاه های اجرایی در راستای خدمت رسانی به زائران و مجاوران کریمه اهل بیت(ع) در ایام تعطیلات نوروز قدردانی کرد.

وی با اشاره به موقعیت ویژه و ممتاز فرهنگی، علمی و مذهبی شهر مقدس قم، توصیه هایی به مدیران ارائه و تاکید کرد: خدمت در این شهر کریمه توفیق بزرگی است که مدیران و کارکنان دستگاه ها و نهادهای اجرایی باید قدر آن را بدانند و در خدمت به مردم کوشا باشند.

عبدالسعید حقیقی مقدم فرماندار قم نیز در این مراسم از استقبال زائران از استقرار شماری از مبلغان و روحانیان در پارک ها و بوستان ها شهر و اقامه نماز جماعت در این مکان ها در ایام تعطیلات نوروزی خبر داد.

فرماندار قم با تشریح فعالیت ها و اقدامات صورت گرفته از سوی ستاد تسهیلات زائران به منظور هماهنگی بیشتر نهادها در خدمت رسانی تاکید کرد: در مقایسه با سال های گذشته امسال شاهد مشکلات کمتری بودیم و جا دارد از مدیران دستگاه های مختلف قدردانی کنیم.

حجت الاسلام سید محمد آتش زر رییس شورای شهر قم نیز در این مراسم با اشاره به خدمات شهرداری قم به زائران و مجاوران کریمه اهل بیت(ع) ابراز داشت: امسال با هماهنگی که بین دستگاه ها و نهادهای مختلف صورت گرفت عطر خدمت رسانی استشمام شد و مسافران نیز به این مساله که خدمات در مقایسه با سال های گذشته بهتر بود، اذعان می کردند.

رییس شورای اسلامی شهر قم همچنین در ادامه سخنان خود، بر ضرورت برطرف کردن مشکلات جهت خدمت رسانی مطلوب به زائران و مجاوران کریمه اهل بیت(ع) تاکید کرد و گفت: باید به گونه ای برنامه ریزی و کار کنیم که در سال های آینده شاهد چادرزدن مسافران در شهر قم نباشیم. /924/ پ202/ص
ارسال نظرات