۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۲۱:۱۶
کد خبر: ۱۰۳۰۱۱
معاون تهذیب حوزه علمیه خوزستان:

قرآن ارکان حکومتی آل خلیفه و آل سعود را نابود خواهد کرد

خبرگزاری رسا ـ معاون تهذیب حوزه علمیه خوزستان، اذعان داشت: ظلم همه جای جهان را فرا گرفته است و اسلام در آینده ای نزدیک تمام سنگرهای ظلم دنیا را نابود و دین مبین اسلام جایگزین آن خواهد شد.
حجت الاسلام مهدي زرشناس، معاون تهذيب حوزه علميه خوزستان
حجت الاسلام مهدی زرشناس، معاون تهذیب حوزه علمیه خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، اتاق فرمان جنایات وحشیانه آل خلیفه و آل سعود در بحرین را آمریکا و رژیم صهیونیستی دانست و گفت: امروز در منطقه خاورمیانه حکومت های آل خلیفه و آل سعود به مترسک هایی برای آمریکا و اسراییل تبدیل شده اند که مسلمانان آزادی خواه و بی گناه را به خاک و خون بکشانند.

وی در ادامه سخنان خود خاطرنشان کرد: استکبار جهانی می داند که اگر حکومت های بحرین، مصرو تونس همسو با جمهوری اسلامی ایران شوند ضرر بسیاری در منطقه گریبان گیر استکبار جهانی خواهد شد به همین دلیل از همه حربه های تبلیغاتی، تاکتیک های نظامی و اپارتایدهای قومی بهره می برند تا حرکت عظیم ملت های مسلمان و آزادی خواه را متوقف کنند.

معاون تهذیب حوزه علمیه خوزستان، با تأکید بر این که آل خلیفه و آل سعود فقط نام دین مبین اسلام را یدک می کشند، ابراز داشت: در این برهه از زمان اسلام بازیچه دست حکام خائن کشورهای عربی شده است که هر جنایت وحشیانه ای را بر سر مردم بی گناه و مظلوم نازل می کنند و نام اسلام را در بین جنایت خود جای می دهند؛ از این رو حکام کشورهای عربی هیچ بویی از روش و منش دین مبین اسلام نبرده اند.

وی تصریح کرد: مطمئنا استکبار جهانی در کشورهایی سرمایه گذاری می کند که سود و منفعتی برای هم پیمانانش داشته باشد و ناتو با چراغ سبز آمریکا برای بدست آوردن نفت لیبی به این کشور حمله ور شد و ادعای آنان مبنی بر دفاع از مخالفان قذافی مضحک و دروغی بیش نیست.

حجت الاسلام زرشناس  ادامه داد: آیا کسانی که برای شرافت و آزادگی خود در برابر یوغ استکبار ایستادگی کردند تروریست و منافق هستند؟ آیا کسانی که می خواهند در کشور خود با آرامش و آسودگی زندگی کنند تروریست هستند؟ تروریست و منافق آن آل سعود خائن است که حتی به هم زبانان خود در کشورهای عربی رحم نمی کند و این نشانه بارز نوکری آل سعود به آمریکا است.

ننگ است برای جوامع بین المللی که نام انسانیت را یدک می کشند

وی با بیان این که وهابیت و مفتی های شیطان صفت عربستانی عروسک های دست ساز انگلیس، روباه پیر هستند، بیان داشت: عروسک های خیمه شب بازی انگلیس یعنی وهابیت هیچ گونه ماهیت دینی و انسانی ای ندارند و برای کشتار مردم بی گناه و حفظ منافع مستکبران تأسیس شده اند.

حجت الاسلام زرشناس، به سکوت مجامع بین المللی و سازمان های بشردوستانه اشاره و خاطرنشان کرد: ننگ برای سازمان ملل و شورای حقوق بشر نام انسانیت و انسان مداری را در کارهای روزمره خود یدک بکشند در آن سوی دنیا مردم بحرین، لیبی و یمن به خاک و خون کشیده می شوند و سران سازمان ملل با سکوت مرگبار خود مهر تأیید بر اقدامات مستکبران می زنند.

وی تصریح کرد: سازمانی که از حقوق ظالمان دفاع می کند نباید نام انسانیت و بشریت را برخود بچسباند و بهترین نامی که برازنده چنین سازمان هایی می باشد همان گرگ و شیطان صفتی است.

قرآن ارکان حکومتی آل خلیفه و آل سعود را نیست و نابود خواهد کرد

معاون تهذیب حوزه علمیه خوزستان با بیان این که سوزاندن مساجد و قرآن کریم چیزی از ارزش های مسجد و قرآن کم نخواهد کرد، یادآور شد: تخریب مساجد، حسینیات و سوزاندن قرآن نشانه ضعف و ذلت و خواری آل سعود و آل خلیفه است و نمی دانند که روزی همین قرآن پایه های حکومتی آنان را نیست و نابود خواهد کرد.

وی با تأکید بر این که در آینده ای نزدیک اسلام ناب محمدی(ص) یوغ استکبار را از خاورمیانه جدید پاک سازی خواهد کرد، اذعان داشت: ظلم همه جای جهان را فرا گرفته است و اسلام در آینده ای نزدیک جهان را منور خواهد کرد و تنها درخواست ما از خداوند منان برای کمک به مردم بحرین گفتن جمله مبارک «اللهم عجل لولیک الفرج» است./9461/ت302/ص
ارسال نظرات