۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۵:۳۰
کد خبر: ۱۰۳۰۸۰

با مروجان بد‌حجابی در خوزستان برخورد قاطعانه می‌شود

خبرگزاری رسا ـ دادگستری خوزستان با صدور اطلاعیه‌ای هشدار دارد: با افرادی که با ترویج فرهنگ غربی و بی‌حجابی شهرها را به گناه آلوده کنند برخورد قاطع و قانونی انجام می‌دهد.
دادگاه
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی دادگستری خوزستان، این اداره در اطلاعیه‌ای آورده است: دادگستری به آن دسته از افرادی که با ترویج فرهنگ منحط غربی می‌خواهند خیابان‌های شهرستان‌ها خصوصاً کلان شهر اهواز را آلوده به گناه و معصیت کنند و فرهنگ بی حجابی و بدحجابی را ترویج دهند و موجبات جریحه‌دار نمودن احساسات پاک دینی و انقلابی مردم را فراهم آورند بر اساس قانون با آنان برخورد میکنیم.

در بخش دیگری از این اطلاعیه تاکید شده است: دادگستری اجازه نمی‌دهد خیابان‌های شهرستان‌های استان خوزستان به ویژه کلانشهر اهواز که روزی قدمگاه شهیدان والا مقام و رزمندگان 8 سال دفاع مقدس بوده است جولانگاه معصیت کاران و مروجان فرهنگ منحط غربی شود.
براساس اعلام دادگستری خوزستان، نیروی انتظامی و سایر ضابطان موظفند طبق قانون با موارد مذکور برخورد نموده و خودروهایی را نیز که حدود الهی را رعایت نمیکنند و به عمل حرام تظاهر می‌کنند طبق مقررات توقیف نموده و مراتب را به دادگستری شهرستان مربوطه گزارش دهند.

در این اطاعیه درباره اهمیت مسأله حجاب در جامعه آمده است: حجاب رعایت حریم شخصیت متعالی زن مسلمان است که ارزنده ترین گوهر وجودی او را که شخصیت والای اوست در حصن حصین الهی قرار میدهد و در برابر طمع طماعان و آز آزمندان او را نیز محافظت میکنند.

این اطلاعیه می افزاید: زن مسلمان به برکت نظام اسلامی، اصل مترقی ولایت فقیه و وجود امامت و ولایت مقام از دست رفته خود را باز یافت تا جائی که معمار کبیر انقلاب اسلامی مکرراً فرمودند: نقش زنان در نهضت اسلامی ایران از مردان بیشتر بود؛ ‌زن مسلمان ایرانی به برکت انقلاب اسلامی، ‌حضرت امام خمینی (ره)، مقام معظم رهبری و خون‌های مطهر شهیدان توانست نقش اساسی خود را در تحکیم نظام اسلامی به خوبی ایفا کند تا جایی که مورد کین و طعن و نفرت شیاطین داخلی و خارجی قرار گرفت و تصمیم آنان بر آن شد تا ابهت این موجود آسمانی را بشکنند و او را با وسوسه‌های شیطانی قرین کنند.

در ادامه این اطلاعیه دادگستری خوزستان به تلاش دشمن برای گمراه کردن جوانان و به ویژه زنان از مسئله حجاب اشاره شده و آمده است: تأسیس و راه‌اندازی شبکه‌های مخرب ماهواره‌ای و سایت‌های اینترنتی و تبلیغات وسیع جهانی در ابعاد مختلف و به کارگیری انواع و اقسام ترفندها، زر و زور و تزویر، برای شکستن ابهت و منزلت زن مسلمان و بنیان خانواده، همگی در راستای تخریب این وجود قرین با رحمت الهی یعنی زن مسلمان در جامعه اسلامی ایران است. در همین راستا ترویج و اشاعه بدحجابی و بی حجابی و منکرات و تقدس زدایی از مقدسات اسلامی و دینی و شکستن حریم الهی حجاب و عفاف یکی از ترفندهای شیطانی دشمنان خدا و اسلام است که با کمال تأسف با برنامه‌ریزی‌های حساب شده درصدد تحکیم آن جریان شوم ضد دینی و ضد فرهنگی هستند./9455/د102/ص
ارسال نظرات