۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۹:۰۴
کد خبر: ۱۰۳۸۱۷
مسؤول سازمان بسیج طلاب مازندران:

شهید مطهری بی پروا با بدعت و خرافه مبارزه می کرد

خبرگزاری رسا ـ مسؤول سازمان بسیج طلاب سپاه کربلای مازندران با بیان این که تیز بینی و بصیرت فوق العاده شهید مطهری در بین روحانیت و شاخصه های انقلاب کم نظیر بوده است و بی پروا با خرافات مبارزه می کرد، افزود: این روحانی وارسته در دوران اوج تفکرات کمونیستی درکشور در مقابل این مکتب الحادی با اقتدار ایستادگی کرد.
مسؤول بسيج طلاب سپاه کربلاي مازندران
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام ایوب حمیدی، مسؤول سازمان بسیج طلاب مازندران امروز در جمع خبرنگاران با گرامیداشت سالروز شهادت استاد شهید مطهری، گفت: شهید مطهری عالم، متفکر، فیلسوف و فقیه شناخته شده ای است و در ابعاد و کارکرد های سیاسی و اجتماعی منشاء اثرات است.

وی با بیان این که تیز بینی و بصیرت فوق العاده شهید مطهری در بین روحانیت و شاخصه های انقلاب کم نظیر بوده است و بی پروا با خرافات مبارزه می کرد، افزود: این روحانی وارسته در دوران اوج تفکرات کمونیستی درکشور در مقابل این مکتب الحادی با اقتدار ایستادگی کرد.

حجت الاسلام حمیدی با اشاره به این که شهید مطهری از سرمایه های عظیم و طلایه داران جریان فکری حضرت امام خمینی (ره) در فرآیند انقلاب اسلامی به شمار می رفت، گفت: وی نقش تأثیرگذاری درارائه الگوی صحیح اسلامی به جامعه ایفا کرد.

مسؤول بسیج طلاب سپاه کربلای مازندران، شهید مطهری را استوانه فکری و ایدئولوژیک انقلاب اسلامی معرفی کرد و بیان داشت: این شهید والا مقام با الهام از فروغ اندیشه امام(ره) و تبعیت از ایشان به طراحی تفکر انقلابی و رویارویی با جریان های فکری منحرف زمانه می پرداخت.

حجت الاسلام حمیدی با اشاره به ظرفیت ها و قابلیت های ماندگار و الهام بخش تفکر و اندیشه های شهید مطهری برای همه نسل ها و جوامع بشری، خواستار بهره گیری نسل جوان جامعه از اندیشه های این اندیشمند بزرگ شد.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به فرا رسیدن هفته عقیدتی سیاسی سپاه پاسداران از برگزاری بیش از یازده برنامه عقیدتی و سیاسی دراستان خبر داد و گفت: این برنامه ها در شهرهای مختلف مازندران برگزار خواهد شد.

مسؤول بسیج طلاب سپاه کربلای مازندران، تبیین موضوع ولایت فقیه و بصیرت سیاسی در حلقه های طرح صالحین، برگزاری مسابقه کتاب خوانی از آثار شهید مرتضی مطهری، مقاله خوانی و حضور حماسی روحانیان و طلاب بسیجی در نماز های جمعه از جمله مهم ترین برنامه های این هفته اعلام کرذ.

حجت الاسلام حمیدی از دیدار روحانیان بسیجی استان با نماینده ولی فقیه درمازندران خبر داد و گفت:  وبلاگ نویسی با مضامین تبیین جایگاه معلم در مکتب انسان ساز و تعالی بخش اسلام، شهید علامه مطهری و سیاست، تهدیدات علیه ارزش های انقلاب و حکومت اسلامی از نگاه استاد شهید مطهری و سیاست از دیگر برنامه ها دراین ایام عنوان کرد.

مسؤول سازمان بسیج طلاب سپاه کربلا استان، برگزاری مسابقه با موضوع فتنه شناسی در اندیشه شهید مطهر، برگزاری نشست رده های بسیج طلاب و تجلیل از مبلغان و روحانی بسیجی، تهیه و توزیع لوح فشرده مرتبط با هفته معلم و عقیدتی سیاسی و اجرای برنامه روشنگری پیرامون انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی از جمله دیگر برنامه های این هفته است./پ203/ع
ارسال نظرات