۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۱:۳۵
کد خبر: ۱۰۴۰۷۹
19 اردیبهشت؛

همایش نگاهی به آخرالزمان در رشت برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ مدیر بنیاد حضرت مهدی موعود(عج) رشت از برگزاری همایش نگاهی به آخرالزمان نوزدهم اردیبهشت در رشت خبرداد.
مهدويت


حجت الاسلام محمد لاکانی، مدیربنیاد مهدویت گیلان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به این که همایش دانشجویی «نگاهی به آخرالزمان » دوشنبه نوزدهم اردیبهشت در رشت برگزار می شود، افزود: این همایش از سوی آموزشکده فنی و حرفه ای شهید چمران رشت و در مجتمع خاتم الانبیاء(ص) این شهرستان برگزار خواهد شد.

وی افزود: رسانه آخرالزمان، دجال‌شناسی و شیطان‌پرستی، فرقه‌های نوظهور، تربیت فرزندان آخرالزمان و خانواده مهدوی به عنوان محور های اصلی همایش «نگاهی به آخرالزمان» است.

حجت الاسلام لاکانی با اشاره به این که این همایش مهدوی با هدف ارتقای سطح بصیرت و معرفت دینی، آگاهی و هوشیاری لازم در مقابل فتنه‌های آخرالزمان و فضای جنگ نرم برگزار می‌شود، ادامه داد: محوریت رسانه آخرالزمان درباره نقد فیلم‌های آخرالزمان و شایعه ۲۰۱۲ فیلم‌های هالیوودی است.

وی با بیان این که این همایش به منظور پاسخگویی به شبهات دانشجویی درباره آخرالزمان است، خاطرنشان کرد: حجت‌الاسلام سیدصابر جعفری از مرکز تخصصی مهدویت حوزه علمیه قم و حجت‌الاسلام حیدری کاشانی، رییس موسسه طلیعه ظهور در این همایش علمی سخنرانی خواهند کرد.

مدیربنیاد مهدویت گیلان در بخش دیگری ازسخنان خود از برگزاری همایش دانشجویی «جوان و مهدویت» خرداد ماه امسال در استان خبر داد و گفت: این همایش دوم خرداد امسال با حضور دانشجویان آموزشکده های فنی و حرفه ای گیلان برگزار می شود.

وی ادامه داد: حجت الاسلام محمد رضا نصوری، از مسؤولان مرکز تخصصی مهدویت قم در این مراسم سخنرانی خواهد کرد.

حجت الاسلام لاکانی آشنایی نسل جوان به ویژه دانشجویان با میاحث مربوط به مهدویت را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: امروز دشمنان قسم خورده اسلام همه تلاش و سرمایه گذاری خود را برای تضعیف اندیشه های اصیل مهدوی در جوامع اسلامی به کار گرفته اند./950/پ203/ع

ارسال نظرات