۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۶:۴۲
کد خبر: ۱۰۴۱۱۰
با حضور گسترده طلاب و روحانیان؛

سی و نهمین سالگرد درگذشت آیت الله کوهستانی برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه (س)، سی و نهمین سالگرد ارتحال آیت الله شیخ محمد کوهستانی در حسنیه روستای کوهستان بهشهر برگزار شد.
مراسم سالگرد ارتحال آيت الله کوهستاني


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بهشهر همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه (س)، سی و نهمین سالگرد ارتحال آیت الله شیخ محمد کوهستانی امروز با حضور طلاب، روحانیان و جمع کثیری از اقشار مختلف مردم در حسنیه روستای کوهستان بهشهر برگزار شد.

بر اساس این گزارش، در این مراسم که به همت بیت آیت الله کوهستانی(ره) و حوزه علمیه کوهستان برگزار شد، حجت الاسلام و المسلمین عباسعلی سلیمانی، نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان، حجت الاسلام و المسلمین سید صابر جباری، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری و جمعی از مسؤولان استانی نیز حضور داشتند.

امام جمعه زاهدان در این مراسم، تقوا و پرهیزکاری را از جمله مهم ترین ویژگی های آیت الله کوهستانی برشمرد و گفت: این عالم ربانی در طول عمر با برکت خود در همه امور تنها رضای الهی را مد نظر داشت.

حجت الاسلام و المسلمین سلیمانی که خود از شالگردان آیت الله کوهستانی بود، با اشاره به این که این روحانی والا مقام توجه خاصی به امور مربوط به طلاب داشت، بیان داشت: وی به دلیل اهمیت زیاد به تربیت و پرورش روحانی، حتی منزل خود را نیز برای تحصیل در اختیار طلاب قرار داد.

نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری، تواضع، فروتنی، مردمی بودن، زهد، تقوا و الهی بودن را از دیگر ویژگی های آیت الله کوهستانی(ره) برشمرد و خاطرنشان کرد: این عالم ربانی حتی یک لحظه هم از یاد خدا غافل نبود و این مسأله مهم را همواره به طلاب گوشزد می کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، همچنین در حاشیه برگزاری این مراسم نمایشگاه عکس و آثار آیت الله کوهستانی به همت طلاب حوزه علمیه کوهستان برپا شد./950/پ202/ع

ارسال نظرات