۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۰:۴۷
کد خبر: ۱۰۵۱۰۵
ویژه خبرگزاری‌ها و مطبوعات؛

مسابقه عفاف و حجاب در خوزستان برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مسابقه غیرحضوری عفاف و حجاب در قرآن و وصیت‌نامه امام خمینی(ره)، ویژه مطبوعات و خبرگزاری‌های خوزستان برگزار می‌شود.
حجاب و عفاف
به گزارش خبرگزاری رسا در اهواز،مریم قاضی، مشاور مدیر کل این اداره در امور بانوان، اظهار داشت: مسابقه عفاف و حجاب در قرآ‌ن و وصیت‌نامه امام خمینی(ره) ویژه خبرگزاری‌ها و مطبوعات استان خوزستان برگزار می‌شود.

وی با بیان این‌که این مسابقه غیرحضوری به مناسبت هفته زن از سوی ستاد صیانت از امنیت عمومی و حقوق شهروندی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی طراحی شده است، گفت: پرسش‌های این مسابقه در حال طراحی است و پرسش‌‌ها پس از بررسی نهایی به مطبوعات و خبرگزاری‌های استان اعلام می‌شود.

قاضی‌ تصریح کرد: پاسخ‌ها به ‌صورت چهار گزینه طراحی می‌‌شود و اصحاب رسانه تا جمعه ششم خردادماه مهلت دارند پاسخ‌‌نامه‌های خود را به دبیرخانه مسابقه به ستاد صیانت از امنیت‌ عمومی و حقوق شهروندی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به شماره تلفکس 3332394ـ0611 ارسال کنند. برگزیدگان جوایزی را از سوی این ستاد دریافت خواهند کرد.

مشاور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در امور بانوان، در پایان سخنان خود، خاطرنشان کرد: قر‌آن کریم و وصیت‌نامه‌ امام خمینی(ره) منابع پرسش‌ها و پاسخ‌های این مسابقه‌ها را تشکیل می‌دهند./9455/د102/ص

ارسال نظرات