۰۵ خرداد ۱۳۹۰ - ۲۱:۰۵
کد خبر: ۱۰۵۵۵۳
رئیس مرکز حقوق بشر بحرین خبر داد:

شکنجه های شدید علما و شخصیت های اجتماعی در زندان های آل خلیفه

خبرگزاری رسا ـ رئیس مرکز حقوق بشر بحرین از شکنجه شدید علما و شخصیت های اجتماعی در زندان های آل خلیفه خبر داد.
نبيل رجب رئيس مرکز حقوق بشر بحرين
به گزارش خبرگزاری رسا، «نبیل رجب» از فعالان حقوقی و رئیس مرکز حقوق بشر بحرین، امروز در گفت و گو با خبرنگاران از شدیدترین شکنجه های روحی علیه علمای بازداشت شده توسط رژیم آل خلیفه خبر داد.

وی گفت: نظام سرکوب گر آل خلیفه شدیدترین شکنجه های روحی را علیه شخصیت های دینی و اجتماعی بازداشت شده انجام می دهد به طوری که مزدوران این رژیم در اقدامی شنیع و گستاخانه به صورت و دهان حجت الاسلام شیخ المحروس از روحانیون شیعه آب دهان انداختند.

نبیل رجب با تاکید بر اینکه این اقدامات با حقوق بشر منافات دارد افزود: این شکنجه که توهین و زیرپا گذاشتن احساسات شهروندان به شمار می آید علیه برخی دیگر از زندانیان نیز تکرار شده است.

رئیس مرکز حقوق بشر بحرین تصریح کرد: از همه سازمان های بین المللی می خواهم تا برای آزادی زندانیان سیاسی و پایان دادن به جنایت های رژیم آل خلیفه در بحرین به سرعت وارد عمل شوند و در برابر این اقدامات ایستادگی کنند.

گفتنی است این فعال حقوقی بارها توسط نظامیان بحرینی بازداشت و مورد آزار و اذیت قرار گرفت. روز شنبه نیز جمعی از مزدوران آل خلیفه به خانه نبیل رجب حمله کرده و بمب های صوتی را به منزل وی پرتاب کردند./980/ب902/گ
ارسال نظرات